Биреният гигант Heineken влезе във Формула 1, а инвестицията в световния шампионат се изчислява на над 500 милиона долара. Heineken става глобален партньор на Формула 1, както и основен спонсор на Гран при на Италия този сезон, а догодина ще спонсорира три състезания от календара. Договорът на компанията е до края на 2020 година. Формула
Биреният гигант Heineken влезе във Формула 1, а инвестицията в световния шампионат се изчислява на над 500 милиона долара. Heineken става глобален партньор на Формула 1, както и основен спонсор на Гран при на Италия този сезон, а догодина ще спонсорира три състезания от календара. Договорът на компанията е до края на 2020 година.
Формула 1 и Heineken стартират няколко съвместни инициативи, посветени на отговорната употреба на алкохол, а посланици на компанията стават Дейвид Култард и сър Джеки Стюърт. Отделно от това Heineken ще използва богатия си опит от Шампионската лига, за да осигури още информация за медиите, които отразяват Формула 1 – в цифров вариант, като източници от световния шампионат определиха тази стъпка като „технологична революция”.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *