728 x 90

McLaren вкарва Coca-Cola във Формула 1

    В края на сезон 2018 McLaren си осигури подкрепата на гиганта Coca-Cola, но само за ограничен брой състезания, като основните бяха в Щатите и Мексико. Сега обаче се смята, че от тима са успели да убедят безалкохолния гигант да се ангажира по-сериозно с Формула 1 и McLaren, като рекламата на задното крило на колата на

    В края на сезон 2018 McLaren си осигури подкрепата на гиганта Coca-Cola, но само за ограничен брой състезания, като основните бяха в Щатите и Мексико. Сега обаче се смята, че от тима са успели да убедят безалкохолния гигант да се ангажира по-сериозно с Формула 1 и McLaren, като рекламата на задното крило на колата на тима се появи в снимка, подсказваща за представянето на новия болид на отбора, като премиерата ще е на 14 февруари.

    По принцип задното крило е запазена територия за основния спонсор на отбора или за голям спонсор, който изрично е изискал логото му да е там като основен акцент върху колата.

    Шефът на McLaren Зак Браун обяви в края на миналата година, че преговорите между двете компании за 2019 продължават, но след това не коментира нищо по въпроса. Миналата седмица обаче Браун обясни, че намирането на спонсори за Формула 1 става все по-трудно.

    Информацията за Coca-Cola тръгна от снимка на новото шаси на McLaren, публикувана на страницата на тима във Facebook, на която се вижда надписа на задното крило Coca-Cola. После снимката беше премахната, но твърде късно, тъй като е била споделена и запазена.

    От кадъра е трудно да се каже нещо повече за новия MCL34, освен, че е с номер 4 – този, който си избра дебютантът във Формула 1 Ландо Норис. По адрес на новата кола Браун пък обяви, че очаква MCL34 да е „добър автомобил”.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт