728 x 90

Разследват основния спонсор на Ferrari в Австралия

    Основният спонсор на Ferrari Mission Winnow ще бъде разследван в Австралия и има вероятност италианският тим да не може да го рекламира в хода на първото състезание за сезон 2019 във Формула 1 в Мелбърн в средата на март. Mission Winnow се появи на борда на колите на Скудерията за Гран при на Япония миналата

    Основният спонсор на Ferrari Mission Winnow ще бъде разследван в Австралия и има вероятност италианският тим да не може да го рекламира в хода на първото състезание за сезон 2019 във Формула 1 в Мелбърн в средата на март.

    Mission Winnow се появи на борда на колите на Скудерията за Гран при на Япония миналата година и още тогава се появиха въпроси за какво точно е тази реклама. Не е тайна, че Mission Winnow е инициатива на Philip Morris International (PMI) – компанията, която е собственик на дългогодишния основен спонсор на тима Marlboro. А смисълът на самата инициатива е трудно да бъде установен, като се махнат корпоративните клишета, които изобилстват на сайта на инициативата и при описанието на съвместната работа с Ferrari и Ducati Corse.

    Сега властите в Австралия проучват дали Mission Winnow не е просто параван за реклама на Marlboro, въпреки че рекламата на цигари и тютюневи изделия е забранена от години във Формула 1.

    От PMI заявиха, че кампания Mission Winnow не рекламира или промотира продукти с марка на Philip Morros, а от австралийското представителство на тютюневия гигант поясниха, че партньорството с Ferrari е глобално и се ръководи от централата на компанията в Швейцария.

    Въпросът в Австралия беше повдигнат от Джон Кънингам – един от основните противници на тютюневите компании в страната. Според него, инициативата Mission Winnow е лицето на нови изследвания за това как PMI да стане по-ефективна компания, но за сметка на клиентите си, които са пристрастени към никотина.

    Очаква се, че тази година логото на Mission Winnow ще присъства на капака на двигателите на колите на Ferrari, на задното крило и на гащеризоните на Себастиан Фетел и Шарл Льоклер.

    А в началото на състезателния уикенд в Австралия очаквайте и доста неудобни въпроси към пилотите и шефовете на тима за основния спонсор на италианците.

    Властите в Австралия имат право да забранят на един или друг тим да рекламира свой спонсор, ако това противоречи на местните закони, а политиката срещу тютюнопушенето там е много последователна, при това от десетилетия насам.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт