728 x 90

Рикардо: Да остана в Red Bull беше по-рискованият избор

Рикардо: Да остана в Red Bull беше по-рискованият избор

Новият пилот на Renault Дениъл Рикардо обясни, че евентуалното му оставане в Red Bull би било по-голям риск от това да премине в прогресиращия тим на автомобилния производител. Трансферът на австралиеца беше една от големите новини на миналата година, като той избра да подпише с Renault точно преди лятната пауза, когато се очакваше, че ще

Новият пилот на Renault Дениъл Рикардо обясни, че евентуалното му оставане в Red Bull би било по-голям риск от това да премине в прогресиращия тим на автомобилния производител.

Трансферът на австралиеца беше една от големите новини на миналата година, като той избра да подпише с Renault точно преди лятната пауза, когато се очакваше, че ще поднови договора си с Red Bull.

Renault се завърна във Формула 1 за сезон 2016 като си върна тима, който преди това продаде на Жерар Лопес и всеки сезон прави крачка напред, като през 2018 завърши на 4-о място при конструкторите, но все още не разполага с бързината, за да притесни Топ 3 в класирането: се завърна във Формула 1 за сезон 2016 като си върна тима, който преди това продаде на Жерар Лопес и всеки сезон прави крачка напред, като през 2018 завърши на 4-о място при конструкторите, но все още не разполага с бързината, за да притесни Топ 3 в класирането: Mercedes, Ferrari и Red Bull.

От този сезон обаче Red Bull получава мотори на Honda, а японците все още не успяват да се справят с проблемите си, които ги тормозеха три сезон поред в McLaren, както и миналата година като партньор на Toro Rosso.

„В такива решения винаги известна доза риск и хазарт, но колкото повече мисля за това, толкова повече се убеждавам, че преминаването ми в Renault е по-малко рисковано решение в сравнение с това да остана в Red Bull – обясни Рикардо преди началото на първите предсезонни тестове в Барселона днес. – Никой не очаква от нас да побеждаваме още този сезон, да се борим за титлата и т.н, така че напрежението е по-малко.

„В последните години в началото на всеки сезон в Red Bull очаквахме, че ще се борим за титлата и всеки път оставахме разочаровани.”

Преди това Рикардо, чийто отношения с мениджмънта на Red Bull през миналата година се обтегнаха сериозно, обясни, че напускането му е било свързано и с катастрофата в Баку от 2018. Тогава той се удари със съотборника си Макс Верстапен, като холандецът направи повече от едната разрешена смяна на посоката при спирането преди завоя и причини инцидента.

След катастрофата обаче шефовете на тима обявиха, че вината е на двамата пилоти и ги накараха да се извинят на колегите си от целия отбор.

Сега Рикардо отново обясни, че няма вина за катастрофата и начинът, по който в отбора са се справили с последиците от нея е една от причините да напусне.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт