728 x 90

Ferrari: Льоклер загуби един цилиндър

    Часове след финала на Гран при на Бахрейн, в която Шарл Льоклер загуби битката за титлата заради повреда, от Ferrari обясниха причината за неуспеха на пилота от Монте Карло. Льоклер спечели квалификацията в събота, а вчера доминира в надпреварата, въпреки че на старта беше изпреварен от съотборника си Себастиан Фетел и Валтери Ботас. Той обаче

    Часове след финала на Гран при на Бахрейн, в която Шарл Льоклер загуби битката за титлата заради повреда, от Ferrari обясниха причината за неуспеха на пилота от Монте Карло.

    Льоклер спечели квалификацията в събота, а вчера доминира в надпреварата, въпреки че на старта беше изпреварен от съотборника си Себастиан Фетел и Валтери Ботас. Той обаче ги догоди, изпревари ги и остана начело и при двете спирания в бокса, но 10 обиколки преди финала започна да губи темпо, скоростта му падна и беше изпреварен от Люис Хамилтън и Ботас и само колата на сигурността в последните обиколки го задържа на третото място.

    Първоначалната информация беше, че Льоклер е получил повреда в мотор-генераторната група MGU-H, която превръща топлината, отделена от турбото в енергия и не може да използва турбото на своя на 1,6-литров V6 двигател.

    От бокса на Скудерията поясниха в хода на състезанието, че на правите Льоклер е с 40 до 50 км/ч по-бавен от съперниците си.

    В неделя вечерта обаче, още на пистата „Сахир” в Бахрейн тим шефът и технически директор на Ferrari Матиа Биното обясни, че проблемът е бил свързан само с двигателя с вътрешно горене и че Льоклер е карал на 5 цилиндъра.

    „Сега проверяваме двигателя, но още нямаме съвсем точно обяснение за причината за проблемите – призна швейцарецът. – Но става въпрос за проблем с двигателя, имаше проблеми с изгарянето на горивната смес в един от цилиндрите, все още обаче не знаем причината за това.

    „Двигателят ще бъде върнат в Маранело за по-щателен преглед, но е факт, че моторът работеше до края на състезанието, така че не е напълно загубен.

    „Планираме Шарл да кара този двигател в петъчните тренировки в Китай, за да разберем дали ще можем да го използваме отново.”

    Биното допълни, че няма представа откъде са се появили слуховете, че Льоклер е имал проблем с MGU-H блока и обясни, че с него всичко е наред.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт