728 x 90

Във Ferrari вече се обясняват кой има право да се сърди

Във Ferrari вече се обясняват кой има право да се сърди

Нескопосаната тактика на Ferrari в Гран при на Китай и използването на заповеди от бокса за трети пореден път в три състезания настроиха допълнително феновете срещу тима и успяха да влошат резултата на италианците. Вместо двамата пилоти на Скудерията да завършат трети и четвърти, каквато реална възможност имаха, те стигнаха на финала трети и пети.

Нескопосаната тактика на Ferrari в Гран при на Китай и използването на заповеди от бокса за трети пореден път в три състезания настроиха допълнително феновете срещу тима и успяха да влошат резултата на италианците.

Вместо двамата пилоти на Скудерията да завършат трети и четвърти, каквато реална възможност имаха, те стигнаха на финала трети и пети.

На старта Льоклер излезе трети пред Фетел, но в 11-ата обиколка от бокса наредиха на Шарл да пропусне Себ напред, за да се опита той да гони двамата пилоти на Mercedes. Но след размяната темпото на двамата не се промени, а по-късно забавеното второ спиране в бокса на Льоклер позволи на Макс Верстапен с Red Bull да мине пред него и да завърши 4-и.

Шефът на тима Матиа Биното така и не успя да даде разумно обяснение на действията на Ferrari в Шанхай, където италианците смятаха, че ще се борят с Mercedes, но в действителност останаха далеч от темпото на световните шампиони. Биното обаче беше категоричен, че размяната на пилотите на пистата не е била, за да увреди шансовете на Льоклер за добро класиране.

„Разбирам недоволството на Шарл, но в началото на състезанието Mercedes бяха по-бързи от нас и ние просто се опитахме да дадем на Себастиан възможност да кара на чисто трасе, за да видим дали може да поддържа темпото на Mercedes. В този момент това беше важно – обясни Биното. – За съжаление, Верстапен успя да влезе между нашите пилоти и така загубихме 4-ото място.

„Шарл има право да бъде разстроен, трябва да признаем това. Предполагам, че той действително е разстроен, но следващият път ситуацията може да е в негова полза.”

В началото на уикенда Биното отново заяви, че тимът запазва статута на Фетел на пилот №1 въпреки, че от началото на сезона новакът Льоклер редовно демонстрира, че е по-бърз от съотборника си.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт