728 x 90

ILMC 2011 – преди "6 часа на Силвърстоун"

    Двумесечното прекъсване в програмата на Intercontinental Le Mans Cup не беше ваканция за Team Peugeot Total. След двойната победа на Имола, на 3 юли, екипът проведе интензивни сеанси за доразработки. Двата Peugeot 908, които ще стартират на Силвърстоун, имат задача да увеличат преднината в общото класиране. Шест часа, които можете да проследите директно на WebTV.

    Двумесечното прекъсване в програмата на Intercontinental Le Mans Cup не беше ваканция за Team Peugeot Total. След двойната победа на Имола, на 3 юли, екипът проведе интензивни сеанси за доразработки. Двата Peugeot 908, които ще стартират на Силвърстоун, имат задача да увеличат преднината в общото класиране. Шест часа, които можете да проследите директно на WebTV.

    Целта е титлата
    Надпреварата в ILMC продължава на Силвърстоун, където отново предстои шестчасов спринт. Peugeot, който няма нито едно напускане на състезание досега, постигна три победи и има 43 точки преднина спрямо прекия си съперник преди петия манш от шампионата 2011. «Целта ни е втора титла Конструктори в ILMC», каза Оливие Кенел, директор на Peugeot Sport. "Затова е абсолютно задължително двете ни коли да финишират. Всяко излизане може да ни върне в изходна позиция. От началото на сезона, новият ни автомобил показа изключителна точност и надеждност. Състезанията в  първия полу-сезон бяха с много малки интервали помежду си. Ето защо използвахме тези няколко седмици прекъсване, за да работим върху разработките, не само предвид втората част на сезона, но и 2012."

    2 Peugeot 908 и 5 пилота на Силверстоун, последна европейска среща за 2011
    В страна, в която има истинска култура на автомобилния спорт, Peugeot си поставя за цел да обогати колекцията от победи на двата 908. За 908 N°7 (сини огледала), победител в Имола, са ангажирани Себастиан Бурде и Симон Пажно. След инцидента с велосипед в началото на август, Антъни не успя да се възстанови напълно, за да участва в състезанието на родна земя, което толкова харесва, още повече че вече е побеждавал тук заедно с Никола Минасян през 2010. Peugeot 908 N°8 (бели огледала) ще бъде пилотиран от екипажа Франк Монтани и Стефан Саразен, които се надяват на първа победа през този сезон.
     
    Три въпроса към Бруно Фамен, технически директор на Peugeot-Sport
    – Какво се случи между Имола и Силвърстон?
    – Въпреки че официално бяхме в почивка, проведохме пет тестови сеанса : в Барселона, на пистата Пол Рикар HTTT, в Арагон, както и на тестовите писти на PSA. Започвайки сезона с нов автомобил, определихме един приоритет: надеждността. В Льо Ман пристигнахме с надежден автомобил, който бе в процес на разработка, ето защо, посветихме това лято на реглажите и направихме много замервания с Peugeot 908, по-специално на права отсечка. Целта е да подобрим основните си познания за колата. Бяхме планирали това още преди 24 часа на Льо Ман, но не успяхме поради двата инцидента по време на зимните тестове.
    – Състезанието в Силвърстоун ще премине под знака на промяна в техническия регламент. Какво е новото в Peugeot 908 в тази връзка?
    – Прилагаме двете мерки, които FIA и ACO въведоха от 1 септември, с цел ограничаване на опасността от излитане на прототипите. Първата се състои в увеличаване на отвора на предните аератори. Тя не касае нашия автомобил, защото на Силвърстоун ние караме с много широко отворени аератори поради нивото на аеродинамичните притискания. Втората мярка е много по-сериозна: става дума за увеличаване с 5 мм на дебелината на дъската под автомобила (тя става 25 мм). Това ни принуждава да увеличим с толкова височината на каросерията и следователно да променим механичните и аеродинамичните реглажи. Освен това, дебелината на тази дъска вече ще бъде проверявана в края на квалификациите и в края на състезанието (досега не беше така). Следователно, трябва да имаме марж, за да сме сигурни, че няма да преминем под прага, въпреки износването. Това не е толкова лесно, още повече че състезанието е с близо 20% по-дълго от обичайните 1000 км.
    – Как се чуствате в навечерието на 6-те часа на Силвърстоун?
    – Очакваме го с нетърпение, от една страна, защото искаме да се състезаваме, а от друга, защото е интересно да премерим сили с конкурентите след разработките, които направихме. Освен това, миналата година нашият съперник показа голям напредък в Англия и сме любопитни какво ни е приготвил сега. Няма съмнение, че, както и в предишните етапи, надпреварата ще бъде ожесточена и много вълнуваща.

    Гледайте 6-те часа на Силвърстоун на Web TV Peugeot Sport. Всичко, което се случва зад кулисите, самото състезание и позициите на двата автомобила Peugeot в реално време, с коментар на френски и английски, от 10:35 ч. в неделя, 11 септември, на www.peugeot-sport.com
     
    Програма на „6 часа на Силвърстон“:
    Петък, 9 септември 2011
    13h15 – 14h15: Свободни тестове
    15h45 – 16h30: Media spot (Motorhome Peugeot Sport)
    17h00 – 18h00: Свободни тестове
    Събота, 10 септември 2011
    09h00 – 10h00: Свободни тестове
    14h05 – 14h25: Квалификации LMP1/LMP2
    Неделя, 11 септември 2011
    09h00 – 09h20: Warm up
    11h35 – 17h35: "6 Часа на Силвърстон"

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт