728 x 90

Alpine A450 със стремеж към подиума на Имола

    Вторият рунд от европейските серии "Льо Ман" ще заведе колите на Имола (17-18 май). 3-часовото състезание на пистата е последната „екскурзия” преди 90-ото издание на "24 ч. на Льо Ман" (22-23 юни). На Имола Alpine A450 ще бъде управляван от Нелсон Панчатичи и Пиер Раг, които ще имат за задача да спечелят ценни точките от

    Вторият рунд от европейските серии "Льо Ман" ще заведе колите на Имола (17-18 май). 3-часовото състезание на пистата е последната „екскурзия” преди 90-ото издание на "24 ч. на Льо Ман" (22-23 юни). На Имола Alpine A450 ще бъде управляван от Нелсон Панчатичи и Пиер Раг, които ще имат за задача да спечелят ценни точките от сериите. Двамата пилоти ще разполагат с еволюция на Alpine A450, която е специално подготвена, за да отговаря на характеристиките на италианското трасе.
    „Настройката на Alpine A450 ще бъде много различна, с цел да се отговори на честите натоварващи ускорения и бързото спиране,” обяснява шефът на Signatech Alpine Филипе Сино: “Шасито също ще бъде подложено на фини настройки, за да могат пилотите да преодоляват бордюрите на Имола”.

    Малко повече от месец след дебютното си появяване на „Силвърстоун“, Signatech-Alpineсе отправя към „Имола“ с високи цели. Нелсън Панчиатичи и Пиер Раг ще се възползват от еволюционна версия на AlpineA450, която е адаптирана спрямо специфичните характеристики на италианската писта. Заради конфигурацията си, „Имола“ има различни изисквания към болидите спрямо Льо Ман, но Signatech-Alpineще е напълно концентриран върху втория сблъсък от петте кръга в 2013 ELMS, преди да насочи вниманието си към 24-часовата кулминация на сезона. Signatech-Alpine, Нелсън Панчиатичи и Пиер Раг в момента се намират на четвърто място във временното класиране на Европейските Льо Ман Серии.
    “Първото ни състезание на „Силвърстоун“ бе много разочароващо“, спомня си Филип Сино: “Изключително дългият период с кола за сигурност на пистата и прекъсването на състезанието, преди изтичане на трите часа, ни попречиха да завършим първото си участие на подиума. Затова пилотите и всички в отбора са силно мотивирани да гарантират топ резултат в Италия! Искаме да покажем на какво сме способни, и да си тръгнем с точки.”
    За Нелсон Панчиатичи, пътуването до Италия, ще бъде нещо като крива на обучение: “Работих усилено на симулатора, за да се запозная с пистата, и започнах да намирам моите маркери. Трафикът се очертава да играе важна роля по време на състезанието и това ще е добра тренировка за „24 часа на Льо Ман. Нямам търпение отново да седна зад волана на Alpine A450, за да покажа колко е конкурентен. След това, което се случи на „Силвърстоун“, все още има силно чувство на разочарование, което трябва да бъде изтрито!”
    Пиер Раг вече се е състезавал с прототип на „Имола“ и има предварителни познания за тънкостите на трасето: “Това е писта, която има история и истински характер. Темпото винаги е много високо, но стените никога не са много далеч. Свършихме голямо количество работа на симулатора и техническият екип направи допълнителни подобрения по Alpine A450 с новите гуми Michelin. Справянето с трафика ще е един от ключовете за успеха и всяка секунда ще е от значение, защото конкуренцията в Европейските Льо Ман Серии е много голяма.”

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт