728 x 90

Малдонадо: Останах без спонсори…

Малдонадо: Останах без спонсори…

Поредицата катастрофи на Макс Верстапен във Формула 1 накара много фенове да го сравнят с най-склонния към инциденти пилот в новата история на световния шампионат – Пастор Малдонадо. Венецуелецът остана извън вниманието на медиите в последните две години, но този уикенд се върна в големия спорт с дебюта си в световния шампионат за издръжливост (WEC),

Поредицата катастрофи на Макс Верстапен във Формула 1 накара много фенове да го сравнят с най-склонния към инциденти пилот в новата история на световния шампионат – Пастор Малдонадо. Венецуелецът остана извън вниманието на медиите в последните две години, но този уикенд се върна в големия спорт с дебюта си в световния шампионат за издръжливост (WEC), като стартира в „6 часа на „Спа”.

Венецуелецът кара за последно във Формула 1 в Гран при на Абу Даби през 2015, след това икономическите проблеми на родината му почти сринаха икономиката, управлявана от Уго Чавес и последователите му, които докараха венецуелците до масова бедност и дефицит.

„Ситуацията в страната ми е трудна – обясни на „Спа” Пастор, който години наред беше спонсориран от държавната петролна компания на Венецуела. – Но с оглед на позитивния климат във Венецуела, нещата може да стават само по-добре.”

Естествено, думите на Малдонадо се разминават с действителността, защото икономическите анализатори предричат още по-сериозна икономическа криза във Венецуела при управлението на наследника на Чавес Николас Мадуро.

„В момента нямам никакви спонсори или финансова помощ от страната ми, както беше преди, заради икономическите трудности”, потвърди Малдонадо.

Венецуелецът беше помолен да коментира и представянето на Макс Верстапен, както и постоянните в последно време сравнения между двамата.

Пастор отказа категорично второто и се измъкна с дипломатично обяснение по първата тема.

„Макс е фантастичен пилот, но все още е много млад и е нормално да прави грешки, той все още се учи – обясни Малдонадо – Той трябва да натрупа опит и мисля, че не е подходящо да го сравнявате с мен”.

Факт е, че Малдонадо дойде във Формула 1 с изградена репутация на катастрофаджия, въпреки, че през 2010 година спечели титлата в сериите GP2 (предшественикът на днешната Формула 2).

Малдонадо записа труден старт на сезона в WEC – караният от него прототип с №31 от LMP2 завърши на пето място в своя клас и на 10-а позиция в общото подреждане. Негови съотборници в прототипа Oreca Gibson на DragonSpeed са Роберто Гонсалес и Натанаел Бертон.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт