Родните асове за новите отсечки в рали „България” За 2012 рали „България” предлага нови отсечки на екипажите и феновете, като етапите са близо до центъра на състезанието – Боровец. Достъпът до трасетата е по-лесен и предполага повече публика в дните на състезанието. Какво обаче мислят за тях някои от българските пилоти?Димитър Илиев, Vivacom RT, Skoda
Родните асове за новите отсечки в рали „България”
За 2012 рали „България” предлага нови отсечки на екипажите и феновете, като етапите са близо до центъра на състезанието – Боровец. Достъпът до трасетата е по-лесен и предполага повече публика в дните на състезанието. Какво обаче мислят за тях някои от българските пилоти?
Димитър Илиев, Vivacom RT, Skoda Fabia S2000:
„Харесва ми идеята, че с новите отсечки ралито става по-компактно. Това решение си има своите предимства и недостатъци. Предимството е, че там ще се събира повече публика, а това най-важното, все пак ние караме за публиката. Но тези етапи, които отпаднаха от маршрута на ралито бяха по-технични и трудни, истински рали трасета. Напълно подкрепям идеята, че ралито трябва да започва с отсечка веднага след официалния старт – в Боровец ще се съберат много фенове и атмосферата ще е страхотна.”
Петър Гьошев, Prestige RT, Peugeot 207 S2000:
„За мен включването на новите етапи е стъпка в правилната посока – те са близо до Боровец, до тях се стига бързо и лесно и ще има много публика. Ние ще имаме през уикенда ВИП гости и за мен това е улеснение – те ще могат лесно да усетят рали тръпката. Иначе, като трасета – за мен няма кой знае какво значение, като всички отсечки и те имат старт и финал, а между тях трябва да дадеш максимума, на който си способен. Знам, че асфалтът е хлъзгав и може би първата отсечка в петък не трябва да се кара на спускане, защото наклонът е сериозен, но това е решение на организатора.”
Тодор Славов, Bulbet RТ, Renault Clio R3:
„Естествено, хубаво е, когато публиката има възможност да гледа повече етапи и да пътува по-малко. Първата отсечка е малко хлъзгава в началото и в тази конфигурация не е позната на екипажите. Както навсякъде, изборът на гуми и настройките на автомобила ще са много важни, но тъй като става въпрос за повече или по-малко нови трасета, тези фактори стават по-важни. Ще е интересно.”
Списък със заявени екипажи за Рали България 2012:
No. | Competitor | Driver | Co Driver | Nat | Vehicle | Class/Group | Priority | Drive for |
1 | VIVACOM | ILIEV Dimitar | YANAKIEV Yanaki | BGR/BGR | Skoda Fabia S2000 | 2 / S2000 | FIA | ERC, BGRC |
2 | TLUSTAK Antonin | TLUSTAK Antonin | SKALOUD Jan | CZE/CZE | Skoda Fabia S2000 | 2 / S2000 | ERC | |
3 | PRESTIGE | GYOSHEV Petar | SPASOV Dimitar | BGR/BGR | Peugeot 207 S2000 | 2 / S2000 | ERC, BGRC | |
4 | MAZUR Premyslav | RZEZNIK Maciey | MAZUR Premyslav | POL/POL | Mitsubishi Lancer Evo X R4 | 2 / R4 | ERC | |
5 | BETTI Luca | BETTI Luca | BARONE Maurizio | ITA/ITA | Peugeot 207 S2000 | 2 / S2000 | ERC | |
6 | TAMARAZOV Oleksii | TAMARAZOV Oleksii | ARENA Nikola | UKR/ITA | Skoda Fabia S2000 | 2 / S2000 | ERC | |
7 | GlOBUL RALLY TEAM | DONCHEV Krum | YORDANOV Petar | BGR/BGR | Peugeot 207 S2000 | 2 / S2000 | BGRC | |
8 | M-TEL RALLY TEAM | POPOV Daniel | POPOV Dilian | BGR/BGR | Mitsubishi Lancer Evo 9 | 2 / R4 | BGRC | |
9 | M-TEL RALLY TEAM | SURILOV Martin | ZDRAVKOV Zdravko | BGR/BGR | Mitsubishi Lancer Evo 9 | 3 / N | BGRC | |
10 | BULBET RALLY TEAM | SLAVOV Todor | FILIPOV Dobromir | BGR/BGR | Renault Clio R3 | 5 / A | ERC, BGRC | |
11 | PROCAR | PARLI Francesco | CANTON Tania | CHE/ITA | Citroёn DS3 R3T | 5 / A | ERC | |
12 | SEASHORE QATAR | ALKUWARI Abdulaziz | DUFFY Killian | QAT/IRL | MINI John Cooper Works | 5 / A | ERC | |
14 | OCTAN TEAM | TITOV Anton | MIRCHEV Vencislav | BGR/BGR | Citroёn DS3 R3T | 5 / A | BGRC | |
15 | MARINA MOTOR SPORT | STRATIEV Tihomir | BORISOV Dobrin | BGR/BGR | Citroёn C2 R2 MAX | 6 / A | BGRC | |
16 | PRESTIGE | STRATIEVA Ekaterina | POENARU Carmen | BGR/RO | Citroёn C2 R2B | 6 / A | ERC, BGRC | |
17 | GASTOS Vasilis | GASTOS Vasilis | AMARANTIDOU Maria | GRC/GRC | Citroёn Saxo VTS | 6 / A | ERC | |
18 | RANGELOV MOTORSPORT | TODOROV Venelin | RANGELOVA Yoana | BGR/BGR | Citroёn C2 | 6 / A | BGRC | |
19 | DOCTOR SPEED | POPOV Mario | SHTEREV Stoyan | BGR/BGR | Opel Corsa GSI | 6 / A | BGRC | |
20 | TM MOTORSPORT | MARINOV Georgi | MEHANDJIISKI Krasimir | BGR/BGR | Peugeot 206 RC | 7 / A | BGRC | |
21 | V J RALLY TEAM | DENEV Emil | NENOV Bogomil | BGR/BGR | Renault Clio | 8 / N | BGRC | |
22 | PROSPEED | BOJICH Yordan | TOSHEV Vladimir | BGR/BGR | Renault Sport | 8 / N | BGRC | |
23 | SBA VARNA | DASKALOV Ivo | DOBREV Stoyan | BGR/BGR | Renault Clio | 8 / N | BGRC | |
24 | V J RALLY TEAM | YLIN Dhi Wei | CHOU Ping-Yi | TWA/TWA | Renault Clio | 8 / N | BGRC | |
25 | SCORPION | MECHKOV Stoyan | SIVOV Nedyalko | BGR/BGR | Citroёn Saxo | 9 / N | BGRC | |
26 | HOBBY CAR | ATANASOV Hristo | IVANOV Marin | BGR/BGR | Citroёn Saxo | 9 / N | BGRC | |
27 | BULSIM | STANKOV Dilyan | KARCHEV Mladen | BGR/BGR | Citroёn Saxo | 9 / N | BGRC | |
28 | BULSIM | LAZAROV Georgi | BASMADZHIEV Zlatin | BGR/BGR | Citroёn Saxo | 9 / N | BGRC | |
29 | MOTORSPORT T – N | KORTELOV Nikolai | TSONEV Nasko | BGR/BGR | Opel Corsa | 9 / N | BGRC | |
30 | DIAMO | STOYANOVA Diana | GRIGOROVA Lidiya | BGR/BGR | Citroёn Saxo | 9 / N | BGRC | |
101 | KAMENOV RALLY TEAM | KAMENOV Lyuben | HAINOVA Aneta | BGR/BGR | Mitsubishi Lancer | X | BGRC | |
102 | ELENA TEAM | APOSTOLOV Stoyan | APOSTOLOVA Pavlina | BGR/BGR | Subaru Impreza | X | BGRC | |
103 | HOBBY CAR | PANTALEEV Plamen | HRISTOV Vasko | BGR/BGR | VW Polo | X | BGRC | |
104 | DOCTOR SPEED | SHTEREV Kostadin | HRISTOVA Reni | BGR/BGR | Subaru Impreza WRX Sti | X | BGRC |
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *