728 x 90

Тест за пилотите от Hyundai Racing Trophy (допълнено с видео)

Тест за пилотите от Hyundai Racing Trophy (допълнено с видео)

Пилотите на Hyundai Racing Trophy проведоха тест със състезателните автомобили Hyundai i20 Coupe R1 преди старта на рали „България“. В тренировъчния ден се включиха Григор Григоров, Симеон Симеонов, Васил Жеков, Христо Геров и Мирослав Ангелов със своите навигатори. Тренировката бе организирана на специално трасе над град Твърдица, а състезателният етап с дължина 5.50 км бе

Пилотите на Hyundai Racing Trophy проведоха тест със състезателните автомобили Hyundai i20 Coupe R1 преди старта на рали „България“. В тренировъчния ден се включиха Григор Григоров, Симеон Симеонов, Васил Жеков, Христо Геров и Мирослав Ангелов със своите навигатори.

Тренировката бе организирана на специално трасе над град Твърдица, а състезателният етап с дължина 5.50 км бе затворен и с часови контроли, маршали и линейка. Целта на тестовете беше екипажите да са в обстановка, която е максимално близка до тази на реалните състезания и по-специално предстоящото рали „България”.

„Тестовете протекоха много добре. Подбрахме трасе, което се доближава максимално до етапите на рали „България“. Момчетата започнаха да влизат в ритъм и разбраха, че настройките ще бъдат различни и автомобилът  вече ще е подходящ за рали „България“. Нямаме никакви проблеми, колата се държи на ниво, настройките отговарят на особеностите на трасето и това, което то ни предлага като конфигурация. Пилотите са доволни от новите промени на колата, но тепърва има още какво да работят, защото всяко едно рали е различно като настилка и конфигурация и на пилотите е по-трудно да се адаптират към отделните ралита“, заяви проджект мениджърът на едномарковия шампионат Георги Гвоздейков.

По време на тестовете с пилотите и техните навигатори работи и техният треньор Петър Гьошев: „Идеята на този тренировъчен ден беше пилотите да преодолеят напрежението преди старта на рали „България“. Да направят няколко минавания по този етап, който сме избрали специално, защото има много фракция и кал и се доближава максимално до отсечкито от рали „България“. След няколко преминавания пилотите направиха трасето доста трудно за минаване. Изкараха цялата фракция и кал на пътя и колите започнаха да се пързалят. И точно това беше важното за нас – да се отпуснат в атакуването на фракцията в завоите. Новите отсечки на рали „България“ са много специфични, защото в тях има съвкупност от много етапи – бързи секции, качване, спускане, има такива с много фракция, които са сгънати. Тук ние сме избрали най-сложната конфигурация – бавен етап с много завои. Същевременно имаме и една бърза секция, която използваме. Няма как да пресъздадем условията за едно рали, но се доближаваме максимално. Новите промени по състезателния Hyundai i20 Coupe R1 са свързани с това, че колите са омекотени, направен е блокаж на диференциала, който се отразява много добре в тази кал и фракция и пилотите са доволни“.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт