728 x 90

Нови екипажи и еволюция за Hyundai i20 Coupe R

Нови екипажи и еволюция за Hyundai i20 Coupe R

Технологично подобрените рали автомобили Hyundai i20 Coupe R направиха атрактивна демонстрация на тренировъчната база на Motorsport Academy в Твърдица по време на церемониалното откриване на третия пореден рали сезон на едномарковия шампионат Hyundai Racing Trophy. Визията на новата еволюция на колите впечатли присъстващите на събитието, като сред официалните гости беше Нордин Мокрани, изпълнителен директор на

Технологично подобрените рали автомобили Hyundai i20 Coupe R направиха атрактивна демонстрация на тренировъчната база на Motorsport Academy в Твърдица по време на церемониалното откриване на третия пореден рали сезон на едномарковия шампионат Hyundai Racing Trophy. Визията на новата еволюция на колите впечатли присъстващите на събитието, като сред официалните гости беше Нордин Мокрани, изпълнителен директор на Тотал България. Бяха представени и новите тандеми – Симеон Симеонов/Йордан Йорданов, Мартин Коев/Димо Бозуков, Денис Станчовски/Васил Георгиев, Виктория Гъркова/Велислава Павлова. Състезателите на едномарковия шампионат направиха церемониална обиколка на пистата със своите рали автомобили.

Състезателният Hyundai i20 Coupe R е с нова трансмисия – сега тя е с късо главно предаване, скоростната кутия е правозъба с шест предавки (Dog Box) и с максимална скорост 174 км на шеста предавка. Сменен е и размерът на колелата с джанти 6,5х16, монтиран е DASH BOARD за безключово палене.

Състезателните автомобили са оборудвани с гумите Hankook Competition и са хомологирани според регулациите на FIA. Те се използват в Европейския и в Световния рали шампионат. „Motorsport Academy стана техен официален представител и сме очаровани от тестовете, които направих с гумите в 100 състезателни километра. Пилотите ще се убедят сами в топ качествата им и се надявам още в Румъния да покажем на цяла Европа на какво сме способни“, обясни треньорът на екипажите Петър Гьошев.

Освен това новата еволюция на Hyundai i20 Coupe R е с по-добър баланс на тежестта. Преместена е и акумулаторната батерия в купето, за да се балансира центърът на тежестта на автомобила. Има допълнително усилване на роговете в предната част, преработено е закрепването на предпазната подкартерна скара. По ходовата част са укрепени предните носачи и мост, монтирани са полиуретанови тампони на носачите, променено е окачването в стабилизиращата щанга с цел още по-добро пътно поведение. Освен това е направено цялостно обслужване на шаситата, променен е външният цвят, колата е боядисана и отвън и отвътре.

Сега пътното поведение е напълно оптимизирано и в комбинация с много по-добрата динамика прави състезателния Hyundai i20 Coupe R изключително конкурентен.

Тази година шестте състезания от едномарковия шампионат Hyundai Racing Trophy стартират с рали Брашов, Румъния – 31 март – 1 април, рали България – 19-21 май, рали Твърдица-Елена – 15-16 юли, рали Сливен – 1-3 септември, рали Сърбия – 22-24 септември, рали Хеброс – 17-19 ноември.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт