728 x 90

Този шарен Bacalar спечели конкурс за дизайн на Bentley

Съвсем наскоро Bentley проведе вътрешен дизайнерски конкурс, който трябваше да избере най-оригинална разработка на тема открития автомобил Bacalar. Победителят от тази надпревара е този шарен екземпляр, който е дело на съпругата на един от дизайнерите във фирмата. Не предвижда дъговидният цвят да е част от каталога на модела, но все пак – казват от Bentley

Съвсем наскоро Bentley проведе вътрешен дизайнерски конкурс, който трябваше да избере най-оригинална разработка на тема открития автомобил Bacalar.

Победителят от тази надпревара е този шарен екземпляр, който е дело на съпругата на един от дизайнерите във фирмата. Не предвижда дъговидният цвят да е част от каталога на модела, но все пак – казват от Bentley – такава окраска е възможна при специална поръчка.

Припомняме, че Bentley Mulliner Bacalar е получил името си от езерото Бакалар в Мексико. А външността – от юбилейния концепт EXP 100 GT. В частност, това са кръглите фарове, както предната решетка и капака. Почти не са променени предната броня, само при новия роудстър страничните въздуховоди са станали по-големи.

Отзад също има много детайли от концепта. Например, светодиодните фарове. А при задната броня се е появил дифузьор, в който са интегрирани правоъгълните тръби от ауспуха. Стандартно Bentley Mulliner Bacalar се придвижва върху масивни 22-цолови джанти.

В основата на колекционерския роудстър стои кабриолетът Bentley Continental GT, но британците заявиха, че от "донора" са останали само ръчките на вратите – всичко останало е създадено от "нулата". Например, новият дизайн на въздуховодите, новият волан, уникалната кожа за вратата и седалките. Също така в салон ще има табелка "1 Of 12" (един от дванайсет).

Под капака на роудстъра Bentley Mulliner Bacalar се намира 6,0-литров бензинов битурбо двигател W12, мощността на който е увеличена с 24 к.с. до 659 "коня". Въртящият момент не е променен – 900 Нм.

В комплект с мотора работи 8-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Плюс постоянно задвижване. Има 48-волтова система и активни стабилизатори, както и пълноуправляемо шаси.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт