728 x 90

Футуристичният градски концепт Renault Twin´Z (+видео)

На 8 април британският дизайнер Рос Лавгрув и Renault в лицето на шеф дизайнерът Лоурънс ван ден Акер, свалиха покривалото от Twin’Z на Триенале Милано 2013. Този концептуален автомобил е плод на тяхното тясно сътрудничество, обединяващо два свята, където дизайнът играе важна роля: светът на мебелите и този на автомобила.Renault избра да не представя нова

На 8 април британският дизайнер Рос Лавгрув и Renault в лицето на шеф дизайнерът Лоурънс ван ден Акер, свалиха покривалото от Twin’Z на Триенале Милано 2013. Този концептуален автомобил е плод на тяхното тясно сътрудничество, обединяващо два свята, където дизайнът играе важна роля: светът на мебелите и този на автомобила.
Renault избра да не представя нова концептуална разработка на автомобилно изложение. Вместо това, изборът на място се откроява като символ на интересите на компанията – Salone Internazionale del Mobile di Milano, основното събитие от годишния календар на дизайнерската индустрия, което е и доказателство за решимостта на автомобилния производител да достигне до още по-широка аудитория, насочвайки се  към тези, които са особено чувствителни на тема дизайн. Целта е да се премахнат границите между света на обект, чието призвание е да се движи – автомобилът, и този на мебелите.
Twin’Z е най-новият концептуален автомобил от програмата, чиято цел е да илюстрира новата дизайнерска стратегия на Renault чрез паралели с основни етапи от човешкото развитие. Twin’Z е забавен, модерен, артистичен поглед върху градския автомобил, който предизвиква емоции и възбужда сетивата. Той черпи вдъхновение от наследството на някои от най-емблематичните модели на френския бранд, каквито са Renault 5 и Renault Twingo. Twin’Z е електромобил с монтиран отзад мотор и задвижване на задните колела.

Renault Twin´Z Concept – технически данни:
Дължина: 3627 мм
Широчина: 1705 мм
Височина: 1506 мм
Междуосие: 2495 мм
Маса: 980 кг
Максимална скорост: 130 км/ч
Пробег: 160 км
Монтиран отзад 50kW (68 к.с.) синхронизиран с електромотор с алтернатор
Максимален въртящ момент: 226 Нм
Четири пакета литиево-йоннси батерии, разположени под пода
Напрежение: 96V
Задвижване: задно предаване
Трансмисия: директно задвижване с редуктор и инвертор напред/назад
Специални Michelin гуми: 205/40 R18
Рос Лавгрув е дизайнер на 18-инчовите лети джанти
Предно окачване: MacPherson
Rear suspension: двойни А-рамена
Амортисьори: Ohlins
Шаси: тръбна рама
Купе: въглеродни влакна

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт