728 x 90

БГ ателие Vilner превърна 1998 Audi TT Roadster в произведение на изкуството

Родният тунинг майстор Атанас Вилнер и неговият екип барнаха дизайнерски двайсетгодишно Audi TT 1.8 T Roadster – 1781 куб. см, 4-цил., редови, 180 к.с., 235 Нм, 5-ст. ръчна, предно предаване, 1320 кг. Собственикът докарва колата в ателието с вече модифициран екстериор, но арт студиото добавя LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент

Родният тунинг майстор Атанас Вилнер и неговият екип барнаха дизайнерски двайсетгодишно Audi TT 1.8 T Roadster – 1781 куб. см, 4-цил., редови, 180 к.с., 235 Нм, 5-ст. ръчна, предно предаване, 1320 кг. Собственикът докарва колата в ателието с вече модифициран екстериор, но арт студиото добавя LED елементи във фаровете и стоповете, които придават по-съвременен акцент на ТТ. Черният подпис на Vilner отляво завършва автомобила, заедно със също лакираните в тъмния цвят инициали от противоположната страна на задницата.

Audi TT. Малцина знаят откъде идва името на този знаков за историята на Ауди модел. Може би ще ви прозвучи странно, но инициалите на TT идват от Tourist Trophy, безспорно най-старото и опасно мотоциклетно състезание на планетата, провеждащо се от 1907 г. до днес.

NSU, марката сляла се с Auto Union, за да се превърне този съюз в Audi, има история на о-в Ман с нейните мотоциклети, където участва в TT от 1911 г. В последствие се появяват автомобилите NSU 1000TT, 1200TT и TTS, а през 1998 г. Audi възражда двете наклонени букви (също както в логото на състезанието) върху задницата на компактното си купе и роудстър.

Конкретното TT от 1998 г. също заема особено важно място в живота на неговия собственик, поради което той решава да подари на роудстъра си вниманието на Vilner, без обаче да отдалечава прекалено автомобила от оригиналното усещане. Заводският сив интериор е прекалено скучен и оттам тръгва самата идея.

Цветовете и оформлението на интериора на един роудстър обаче са още по-важни отколкото при автомобилите с фиксирани покриви, защото при кабриолета визуалното съпоставяне на салона с екстериора е неизбежно. Поради тази причина Vilner поставя акценти в синьо в кокпита – ивици от алкантара по седалките и вратите, сини предпазни колани, сини шевове и централен маркер от синя кожа на волана. Същият е изцяло премоделиран от специалистите в ателието, скосен е в долната част, а обръчът е прекроен за оптимален ергономичен захват.

Централната конзола е боядисана в меко кафяво, а продължението и между двете облегалки е облечено във фина кожа със същия цвят. Основна забележителност на салона е перфорацията изпълнена в TT мотив, като в горната част на средите на облегалките са оставени по една плътна емблема в стила на името на модела. Изключително дискретни детайли, но видими при свален покрив са тапите в основите на конструкцията на подглавниците. Традиционно неглижирани от производителите, черните пластмасови детайли Vilner облича в обърната кожа.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт