728 x 90

Honda Civic Type R – обновление със същата мощност

Цикълът с плановото обновление на фамилия Honda Civic, което започна преди година и половина със седана и купето, приключва с модернизирането на топ хечбека Civic Type R. По-мощен обаче той не е станал и под капака остава досегашния турбомотор 2.0 VTEC за 320 к.с. и 400 Нм. Другите промени са достатъчно много. Можете да различите

Цикълът с плановото обновление на фамилия Honda Civic, което започна преди година и половина със седана и купето, приключва с модернизирането на топ хечбека Civic Type R. По-мощен обаче той не е станал и под капака остава досегашния турбомотор 2.0 VTEC за 320 к.с. и 400 Нм.

Другите промени са достатъчно много. Можете да различите обновения Type R от предходния по допълнителните накладки в цвета на каросерията на предната броня.

Решетката на радиатора е леко променена и към цветовата палитра на каросерията е добавен ярък син нюанс с името Boost Blue. В кабината воланът вече е украсен с Alcantara, а шестстепенният лост на механиката (различна скоростна кутия не е предвидена) е станал по-къс за по-бързи превключвания.

Много от промените, които рестайлингът носи, са скрити от погледа. Окачването на хечбека Honda Civic Type R е пренастроено, за да увеличи комфорта, а модифицираното управление на волана обещава по-точна връзка.

Благодарение на по-твърдите втулки в задното окачване, инженерите успяват да подобрят издръжливостта на шасито при завой. Те също са поработили и върху спирачките: спирачните дискове и накладките вече са по-малко податливи на прегряване. Появява се и комплекс от електронни асистенти, който вече се предлага още в базовата версия.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт