728 x 90

В Калифорния тестват изцяло електрически автобус за дълги разстояния

    FlixBus, глобалният доставчик на мобилност на дълги разстояния, оставя следа в историята заедно с MCI, провеждайки тестове в САЩ на първия автобус за извънградски пътувания, задвижван 100% от електрическа батерия. Тестът на D45 CRTe LE CHARGE, първият изцяло електрически автобус на MCI, предназначен за пътувания на дълги разстояния, започна по маршрута от Сан Франциско до

    FlixBus, глобалният доставчик на мобилност на дълги разстояния, оставя следа в историята заедно с MCI, провеждайки тестове в САЩ на първия автобус за извънградски пътувания, задвижван 100% от електрическа батерия. Тестът на D45 CRTe LE CHARGE, първият изцяло електрически автобус на MCI, предназначен за пътувания на дълги разстояния, започна по маршрута от Сан Франциско до Сакраменто.

    Това бе първият по рода си тест в Съединените американски щати. През 2018 г. FlixBus стартира във Франция и Германия първите в света електрически автобуси за пътувания на дълги разстояния.

    „Този тест на първия изцяло електрически автобус в Америка е не само изключително важен етап за FlixBus, но също така и за цялата туристическа индустрия”, обясни Михаел Кан, директор „Бизнес развитие” за FlixBus USA: „Във FlixBus сме отдадени на задачата да предложим до 2030 г. пътуване без CO2 емисии. Благодарни сме на производителите като MCI, които инвестират в бъдещето на устойчивия транспорт тук, в САЩ.”

    След успешното провеждане на теста FlixBus ще работи с партньори превозвачи и MCI, за да поръча автобуси през 2020 г. за основните коридори, сред които са маршрутите Лос Анджелис – Сан Диего, Сан Франциско – Сакраменто, Портланд – Сиатъл и Ню Йорк – Филаделфия. Производителят MCI предоставя информация, че автобусът MCI D45 CRTe LE CHARGE е разработен във време, в което обществените и частните превозвачи търсят решения за пътувания без емисии.

    „FlixBus променя начина, по който хората получават достъп до транспортни услуги, като прилага своя иновативен метод за по-добри автобусни превози за хората”, разказва Брент Мейтлънд, вицепрезидент „Маркетинг и продуктово планиране” на MCI: „Отличителното приложение за пътувания на дълги разстояния на компанията е идеалният начин да демонстрираме електрическата си платформа, тъй като ролята ни като доставчици на решения за мобилност е да допринасяме за намаляване на задръстванията и да се грижим за околната среда.”

    FlixBus също така подчертава, че отговорното поведение спрямо околната среда не трябва да е запазено единствено за елита.

    „Не всеки може да си позволи покупката на електрически автомобил за 40 000 щ.д. или дори по-голяма сума, но скоро всеки ще може да си купи билет на средна цена от 10–15 щ.д. за електрически FlixBus”, пояснява Кан: „Искаме да превърнем устойчивото пътуване в нещо, кoето е достъпно за всеки.”

    Aвтобусните пътувания са вече най-устойчивият вид транспорт на дълги разстояния както в САЩ, така и в много други страни. Но във време, в което се нуждаем от спешни мерки по отношение на климата, FlixMobility се посвети на каузата да постигне пълна въглеродна неутралност до 2030 г. Част от реализацията на този ангажимент е използването на електрическа, водордна и друга чиста енергия, както и на биогаз.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт