728 x 90

Дизайн от Порше за новите кабини на Scania

Дизайн от Порше за новите кабини на Scania

Scania изцяло ревизира своята гама от кабини в новото си поколение камиони. Първа ще излезе R серията, както и напълно новата S серия. Със S серията Scania въвежда нов топ модел сред своите спални кабини с плосък под за най-взискателните си клиенти. Кабините са проектирани до най-малкия детайл, за да отговорят на днешните и утрешните

Scania изцяло ревизира своята гама от кабини в новото си поколение камиони. Първа ще излезе R серията, както и напълно новата S серия. Със S серията Scania въвежда нов топ модел сред своите спални кабини с плосък под за най-взискателните си клиенти.

Кабините са проектирани до най-малкия детайл, за да отговорят на днешните и утрешните изисквания на клиентите и законодателите, предоставяйки напълно нови възможности на гамата от продукти и услуги на Scania. Произведено в новопостроения завод в Оскаршам, Швеция, напълно новото модулно поколение кабини отразява уникалните идентичност и дизайн на Scania.

Основният дизайн на кабините е разработен в тясно сътрудничество между Scania и Porsche Engineering. Новата кабина няма общи черти със съществуващата такава, но естествено всички досегашни добри характеристики, характерни за Scania, са привнесени и развити допълнително.

При разработване на кабините за новите камиони, Scania имаше отправен стандарт, от който да започне и да задмине – интериорът на популярните и получили основателно признание кабини в настоящите категории P, G и R. В новото поколение, Scania внедри комбинирано своя досегашен опит в тази сфера, получен чрез резултатите и обратната информация от стотици проведени тестове с журналисти, клиентски семинари, и не на последно място, отзивите на водачите. Резултатите имат всички съставки за поставяне на нов стандарт в бранша.

"Предизвикателство е да се създаде обширна категория кабини, които могат безкомпромисно да предложат точните решения и правилната функционалност за всички клиентски приложения и нужди”, твърди Йоран Хамарберг, Директор на отдел “Разработване на кабини” в Scania: “Независимо от факта, че нуждите могат драстично да се различават в различните работни ситуации и поръчки, нашата цел е всички водачи да се чувстват уверени, че никой друг не може да им предложи по-добро решение за техния конкретен камион и условията, при които работят.”

Новото поколение кабини на Scania могат да бъдат оборудвани със странични въздушни възглавници тип „завеса”, които са интегрирани в тавана – техника, която никога досега не е била използвана в камиони.

Заедно с употребата на предпазен колан, въздушните възглавници са изключително важен елемент от безопасността при предотвратяване на един от най-често срещаните при камионите инциденти със сериозни последствия: водачът бива заклещен под кабината, ако камионът се преобърне в следствие на маневра за избягване на удар, която го принуждава да излезе от пътя.

"Камионите, които представяме сега, са резултат от труда на хиляди хора и огромни инвестиции в период от няколко години”, казва Йоран Хамарберг: “Ние сме много горди с резултатите и сега искаме да споделим с потенциалните си клиенти всички нови решения и услуги”.

При актуалните камиони Scania, всички двигатели Евро 6 имат нови системи за управление и инсталациите им са напълно ревизирани. Подобреното охлаждане в новите кабини дава възможност за допълнително спестяване на гориво средно с 3%, което, разбира се, ще има положително въздействие върху рентабилността на клиентите на Scania.

Компанията въвежда също и нова версия на своя 13-литров двигател с 500 к.с. Освен това е добавена нова функция в предавателната кутия, която позволява Scania Opticruise да превключва по-бързо и да доставя почти постоянен въртящ момент.

"С последните актуализации гарантираме допълнително намаление на консумацията с около 3% за всички дизелови задвижващи системи в нашите нови камиони”, казва Бьорн Вестман, Директор на отдел “Разработка на двигатели” в Scania: “Освен това има, разбира се, други намаления в консумацията се постигат например чрез аеродинамични подобрения, възможност за избор на диференциал с още по-голямо предавателно число от 2.35 в ситуации с правилните условия за шофиране и прецизно персонализирани конфигурации за всяко задание за шофиране.”

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт