Toyota представи второто поколение от разработката на своя нов водороден камион в щата Мичиган. Проект Portal 2.0 разработва прототип на влекач с Fuel Cell задвижване. Той може да премине 300 мили (483 км) с едно зареждане – това е със 100 повече от първия Тойота Портал. Портал 2.0 е снабден с двигател с мощност 679
Toyota представи второто поколение от разработката на своя нов водороден камион в щата Мичиган. Проект Portal 2.0 разработва прототип на влекач с Fuel Cell задвижване. Той може да премине 300 мили (483 км) с едно зареждане – това е със 100 повече от първия Тойота Портал.
Портал 2.0 е снабден с двигател с мощност 679 к.с. и 1794 Нм въртящ момент. Японците се похвалиха с икономическата ефективност на новия камион, но заявиха, че за серийно производство е рано да се говори.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *