728 x 90

И електрическият Porsche Taycan се разписа на Нюрбургринг (видео)

И електрическият Porsche Taycan се разписа на Нюрбургринг (видео)

На култовата писта Нюрбургринг започна нова ера и за най-добро време за обиколка ще запонат да се борят и серийни елмобили. Сметката беше открита от компанията Порше, която с помощта на Ларс Керн зад волана на предсериен седан Porsche Taycan с два елмотора с мощност повече от 600 к.с. (точният показател все още не е

На култовата писта Нюрбургринг започна нова ера и за най-добро време за обиколка ще запонат да се борят и серийни елмобили. Сметката беше открита от компанията Порше, която с помощта на Ларс Керн зад волана на предсериен седан Porsche Taycan с два елмотора с мощност повече от 600 к.с. (точният показател все още не е обнародван) и пълно задвижване преодоля стандартния кръг с дължина от 20,6 км за 7 минути и 42 секунди.

Много ли е това? Преди тринайсет години такъв резултат записа полусъстезателното купе Porsche 911 GT3 от серията 997, но към днешна дата за 7,40 Северната дъга се преминава дори от хечбека с предно задвижване Renault Megane RS Trophy-R. Резултатът на сегашния Porsche Panamera Turbo e 7 минути и 38 секунди, а петвратият лифтбек Mercedes-AMG GT 63 S профуча по трасето за 7 минути и 25 секунди.

Впрочем, елмобили са се появявали на Нюрбургринг, но засега това са били само състезателни прототипи и дребносерийни хиперколи, и затова не е правилно те да се сравняват със серийните машини. За електрическия седан Porsche Taycan това не е първия рекорд, направен по време на рекламната кампания. Неотдавна такъв елмобил преодоля на трасето Нардо в Италия 3425 км за 24 часа с отчитане на времето за презареждане на акумулаторите.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт