728 x 90

Hyundai и Canoo с обща платформа за бъдещи елмобили

Hyundai Motor Group и Canoo обявиха, че Hyundai е ангажирал Canoo за съвместна разработка на платформа за електрически превозни средства (EV), базирана на собствения дизайн на скейтборд на Canoo за предстоящите модели Hyundai. Като част от сътрудничеството, Canoo ще предостави инженерни услуги, за да помогне за разработването на напълно мащабирана, изцяло електрическа платформа, която да

Hyundai Motor Group и Canoo обявиха, че Hyundai е ангажирал Canoo за съвместна разработка на платформа за електрически превозни средства (EV), базирана на собствения дизайн на скейтборд на Canoo за предстоящите модели Hyundai. Като част от сътрудничеството, Canoo ще предостави инженерни услуги, за да помогне за разработването на напълно мащабирана, изцяло електрическа платформа, която да отговаря на спецификациите на Hyundai.

Hyundai очаква платформата да улесни ангажимента си за доставяне на електрически превозни средства, конкурентни на разходите – от малки по размер EV до предназначени за целта превозни средства (PBV) – които отговарят на различни нужди на клиентите. Canoo, компания базирана в Лос Анджелис, създаваща EVs само за абонаментно ползване, предлага платформа за скейтборд, в която се помещават най-критичните компоненти на автомобила със силен акцент върху функционалната интеграция, което означава, че всички компоненти изпълняват възможно най-много функции.

Тази архитектура намалява размера, теглото и общия брой на платформата, което в крайна сметка осигурява повече вътрешно пространство в кабината и по-достъпно предлагане на електрически автомобили. Освен това скейтбордът на Canoo е самостоятелна единица, която може да бъде сдвоена с всеки дизайн на купе. Hyundai Motor Group очаква адаптивна изцяло електрическа платформа, използваща архитектурата на скейтборд на Canoo, за да позволи опростен и стандартизиран процес на разработка на електрифицираните автомобили на Hyundai, което се очаква да помогне за намаляване на разходите.

Hyundai Motor Group също така очаква да намали сложността на своята производствена линия за електрически автомобили, което позволява бърза реакция на променящите се изисквания на пазара и предпочитанията на клиентите. С това сътрудничество Hyundai Motor Group удвоява скорошния си ангажимент да инвестира 87 милиарда долара през следващите пет години, за да насърчи бъдещия растеж.

Като част от този стремеж, Hyundai планира да инвестира 52 милиарда щатски долара в бъдещи технологии до 2025 г., като цели автомобилите на алтернативно гориво да представляват 25% от общите си продажби до 2025 година. Hyundai наскоро обяви планове за разработване на изцяло електрически PBV. Hyundai представи първата си концепция PBV като основен стълб на своята стратегия за решение за интелигентна мобилност на CES 2020 през януари.

Canoo представи първото си електрическо превозно средство за абонамент на 24 септември 2019 г., само 19 месеца след основаването на компанията през декември 2017 година. Собствената архитектура на скейтборда на Canoo, която директно помещава батериите и електрическия задвижващ механизъм, даде възможност на Canoo да преосмисли EV дизайна в начин, който предизвиква традиционната автомобилна форма и
функционалност.

Canoo достигна Бета фаза на тестване в рамките на 19 месеца от създаването си, а наскоро компанията отвори списъка с чакащите за първото си превозно средство. Това е основен момент за компанията и кулминацията на усилията на повече от 300+ експерти, работещи за представяне на доказателство за концепцията на архитектурни системи на Canoo. Първото превозно средство на Canoo ще стартира през 2021 г. и е проектирано за свят, в който транспортът става все по-електрически, споделен и автономен.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт