Новите твърди електролити имат много предимства при разработката на нови видове батерии – от гледна точка на производство, устройство, стабилност, безопасност и отлични електрохимични качества. Toyota планира да завършва разработката на нова батерия с твърд електролит, като ще е готова да представи на пазара между 2015 г. – 2020 година. Прогнозата е, че през 2020
Новите твърди електролити имат много предимства при разработката на нови видове батерии – от гледна точка на производство, устройство, стабилност, безопасност и отлични електрохимични качества. Toyota планира да завършва разработката на нова батерия с твърд електролит, като ще е готова да представи на пазара между 2015 г. – 2020 година. Прогнозата е, че през 2020 г. разходите за производство на батерията с твърд електролит ще намалеят значително – от една пета до една десета от сегашната и цена.
Toyota разработва батерии по различни технологии. Магнезиева батерия, която притежава два пъти повече от енергията на литиево-йонни клетки, кобалт в твърдо състояние и литий. Джефри Макаревич заяви в интервю за Северноамериканското международно автомобилно изложение в Детройт, че САЩ разработва батерии на базата на алуминий и калций, като потенциални материали за нови мощни батерии: "В Япония американските компании си сътрудничат с японските си колеги при разработването на батерии – литий-въздух и метал-въздух".
ИКЕМ
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *