Audi обяви, че метановата версия на актуалния A4 ще се появи през 2016 година, като ще се предлага само за версията комби. Возилото с име A4 Avant g-tron ще използва специална версия на 2.0-литровия TFSI бензинов мотор, която разполага със 170 к.с. Агрегатът е бил оборудван със специални клапани и бутала, както и със система,
Audi обяви, че метановата версия на актуалния A4 ще се появи през 2016 година, като ще се предлага само за версията комби.
Возилото с име A4 Avant g-tron ще използва специална версия на 2.0-литровия TFSI бензинов мотор, която разполага със 170 к.с. Агрегатът е бил оборудван със специални клапани и бутала, както и със система, която намалява налягането на метана от 200 бара в бутилката до 5-10 бара към двигателя.
По данни на производителя, изминаването на 100 км. пробег ще коства около 4 кг. сгъстен природен газ при вредни емисии от под 100 гр/км. Пробегът с едно зареждане на резервоарите за CNG е около 500 км., а автоматичното преминаване на бензин осигурява още над 400 км.
Индикаторното табло в интериора показва моментното състояние както на бензин, така и на метан. Зареждането и на двете горива става посредством зарядни, поставени под общ капак в калника.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *