На салона в Чикаго Hyundai представи серийни версии на модернизираните Sonata Hybrid и Sonata Plug-in хибридни модели. С нов поглед отвътре и отвън, модернизирана инфотейнмънт и преработен контрол на управлението и шасито, 2018 Hyundai Sonata Hybrid и Plug-in Hybrid влизат при американските дилъри съвсем скоро. Hyundai Sonata Hybrid има кофециент на въздушно съпротивление от едва
На салона в Чикаго Hyundai представи серийни версии на модернизираните Sonata Hybrid и Sonata Plug-in хибридни модели. С нов поглед отвътре и отвън, модернизирана инфотейнмънт и преработен контрол на управлението и шасито, 2018 Hyundai Sonata Hybrid и Plug-in Hybrid влизат при американските дилъри съвсем скоро.
Hyundai Sonata Hybrid има кофециент на въздушно съпротивление от едва 0.24. Батериите в Sonata Hybrid са под багажника, оставяйки голям вътрешния обем и багажно пространство. Фаровете за мъгла и дневните светлини са светодиодни. Двигателите, използвани в моделите 2018 Hyundai Sonata Plug-in и Hybrid, остават същите, базирани на 2-литров четирицилиндров двигател с директно впръскване на бензин и шестстепенна автоматична скоростна кутия.
В модела Sonata Hybrid електрическият мотор е с мощност от 38 квт (51 к.с.), задвижван от батерия от 1.76 квт, също поставена под багажника. Общо агрегатите произвеждат мощност 193 к.с. при 6000 об/мин и могат да се движат в изцяло електрически режим със скорост до 120 км/ч. От Hyundai твърдят, че хибридната соната може да мине с пълен резервоар 1046 км, като разхода на бензин е от 6 л в града до 5,2 л на магистралата.
При Plug-in Hybrid модела електрическият мотор е с по-голяма мощност – 50 квт (67 к.с.), а батерията достига до 9,8 квтч. Само на ток колата може да измине до 43 км, като времето за зареждане на батериите отнема 3 часа при пълнене на станция.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *