Automobili Pininfarina направи поредица от вълнуващи съобщения от новата си централа в Мюнхен, където е установен управленския екип на компанията. След успешния си дебют в Монтерей и Пебъл Бийч луксозната концепция Pininfarina PF0 се завърна в Европа с цел да създаде бизнес бази и партньорства за доставка на първото возило до края на 2020 година.
Automobili Pininfarina направи поредица от вълнуващи съобщения от новата си централа в Мюнхен, където е установен управленския екип на компанията. След успешния си дебют в Монтерей и Пебъл Бийч луксозната концепция Pininfarina PF0 се завърна в Европа с цел да създаде бизнес бази и партньорства за доставка на първото возило до края на 2020 година.
Баварската столица е в близост до северната част на Италия и дома на Pininfarina SpA, където ще се проектира и изгради PF0 по договор. На пресконференция в Мюнхен беше съобщено за техническо партньорство с хърватската компания Rimac, която с опита си в създаването на суперелмобили ще отговаря за електрическото задвижване на хиперколата от Пининфарина.
Хората на Мате Римак ще осигурят най-съвременна технология за задвижване на електрическия двигател за колата, а Ник Хайдфелд ще пренесе опита си като пилот във Формула 1 и Формула Е от състезателната писта на пътя. Pininfarina PF0 ще се задвижва от 4 елмотора със сумарна мощност 2000 конски сили. Хиперколата ще се ускорява от място до 100 км/ч за под 2 секунди с максимална скорост над 402 км/ч. Запасът на батериите ще стига за преход до 500 км без презареждане.
Предполага се, че Pininfarina, която сега принадлежи на индийската Mahindra Group, ще произведе само 150 подобни автомобила с цена над $2 милиона. Продажбите на електрическия хиперкар ще започнат след две години.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *