Тази есен е времето на дебюта на хибридната версия от обновения кросоувър Honda CR-V. В състава на силовото задвижване на новата японска джипка влиза двулитровият бензинов двигател i-VTEC HYBRID, работещ в комплект с елмотор. Сумарно агрегатите изкарват 184 к.с. и 315 Нм въртящ момент. За първия хибриден кросоувър на Хонда в Европа са предвидени три
Тази есен е времето на дебюта на хибридната версия от обновения кросоувър Honda CR-V. В състава на силовото задвижване на новата японска джипка влиза двулитровият бензинов двигател i-VTEC HYBRID, работещ в комплект с елмотор. Сумарно агрегатите изкарват 184 к.с. и 315 Нм въртящ момент.
За първия хибриден кросоувър на Хонда в Европа са предвидени три режима: комбиниран, изключително на електрическа тяга и само чрез ДВГ. От японската компания твърдят, че Honda CR-V е получил "умна" система за превключване на режимите, която обезпечава максимална икономия на гориво.
Honda CR-V Hybrid ще се предлага както с предно, така и с постоянно задвижване на всички колела. В първия случай заявеният разход на гориво е 5,3 л за 100 км пробег в смесен цикъл, а във втория – 5,5 литра. Максималната скорост на хибрида е 180 км/ч.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *