Само беше въпрос на време преди германските съдилища, освен в градовете, да започнат да въвеждат забрана за шофиране на стари дизелови коли и по магистралите в страната, предава Дойче веле. Наскоро административен немски съд постанови, че в Бон и Кьолн може да се въведе забрана за шофиране дизели, които не отговарят на стандартите на изгорелите
Само беше въпрос на време преди германските съдилища, освен в градовете, да започнат да въвеждат забрана за шофиране на стари дизелови коли и по магистралите в страната, предава Дойче веле.
Наскоро административен немски съд постанови, че в Бон и Кьолн може да се въведе забрана за шофиране дизели, които не отговарят на стандартите на изгорелите газове. Нафтовите возила с екостандарт Евро 4 (произведени преди 1 септември 2009 г.) няма да имат право да влизат в централните части на тези градове от април следващата година.
Тази забрана ще засегне дизеловите двигатели Евро 5 (произведени преди 1 септември 2014 г.) от септември 2019 г. Щутгарт, Франкфурт, Maйнц, Аахен и Берлин вече са обявили такива планове, а в Хамбург, част от дизелови коли вече са засегнати от ограниченията.
Германски съд обаче за първи път разреши да се въведе забрана за шофиране с по-стари дизелови двигатели и на аутобаните! Части от магистрала A40, едни от най-натоварените части на трафика минава през индустриалната Рурска област и отива към Холандия, ще бъдат забранени за по-старички нафтови возила от юли следващата година.
Продажбите на нови дизелови автомобили в Германия вече е драстично са спаднали до едва 31,1% от общия брой на превозните средства, продадени през първата половина на 2018-а в сравнение с 43.1% през миналата година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *