728 x 90

Представиха флагманския седан DS 9

Марката DS, която се отдели от Citroen, представи нов модел. Както и се предполагаше, това е европейската версия на седана DS 9, който за пръв път се появи в Китай през 2019 година. В основата на DS 9 е същата платформа, каквато има и фастбека Peugeot 508 – EMP2. При това моделите си приличат достатъчно,

Марката DS, която се отдели от Citroen, представи нов модел. Както и се предполагаше, това е европейската версия на седана DS 9, който за пръв път се появи в Китай през 2019 година.

В основата на DS 9 е същата платформа, каквато има и фастбека Peugeot 508 – EMP2. При това моделите си приличат достатъчно, въпреки че от DS са се постарали да отдалечат колата по-далеч от "Пежо", например за сметка линията на покрива и хромираната линия, която при DS 9 е по цялата дължина на капака.

В салона на DS 9 има два масивни дисплея (табло за управление на приборите и екран на информационно-развлекателна система), волан от кросоувъра DS 7 Crossback, седалки с подгряване, както вентилация и функция за масаж. Салонът е изпълнен с кожа Nappa и алкантара. Има и аудио Focal Electra.

В движение почти петметровият седан (дължина 4.93 метра, широчина 1.85 м, колесна база 2.9 метра) се привежда чрез хибридна силова установка E-Tence с 225 к.с., състояща се от бензинов турбомотор и електрически двигател, осемстепенна автоматична трансмисия и акумулатор за 11,9 кВт/ч. Динамически характеристики не се съобщават.

Да работи DS 9 винаги започва само на елмотор, който също така се използва за ускоряване и поддръжка на ДВГ в хибриден режим. Само на електрическа тяга седанът може да преодолее до 50 км, а зареждането на акумулатора може да стане само за половин час, при условие, че се използва устройство за 7,4 киловата.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт