728 x 90

Хибридно задвижване и нов автоматик за актуалния Ford Fiesta

Ford Fiesta получава сериозни подобрения за новата си моделна година. Най-важната новина е добавянето на мека хибридна система за версиите на модела с 1.0-литров EcoBoost двигател. На практика, електрифицираните задвижвания са идентични с тези при кросоувъра Puma. Мощността е съответно 125 и 155 конски сили, като по-слабата дори ще се предлага със система за деактивация

Ford Fiesta получава сериозни подобрения за новата си моделна година. Най-важната новина е добавянето на мека хибридна система за версиите на модела с 1.0-литров EcoBoost двигател.

На практика, електрифицираните задвижвания са идентични с тези при кросоувъра Puma. Мощността е съответно 125 и 155 конски сили, като по-слабата дори ще се предлага със система за деактивация на цилиндър.

От компанията анонсираха и нов 7-степенен автоматик с два съединителя за версията със 125 к.с. Фирмата обещава подобрена икономия на гориво с до 15 процента спрямо предишния 6-степенен механизъм.

Моделът ще продължи да се предлага и с 1.5-литров TDCI дизелов двигател. Модификациите, в които ще бъде налична Fiesta, са Titanium, ST-Line, ST, Active и Van.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт