По време на изложението в Женева по-рано тази година, Automobili Pininfarina представи първия си модел, който има амбициите да се превърне в сериен. Battista изненада ентусиасти и специалисти, а сега е готова и негова обновена версия. През последните месеци Battista е бил в етап на дигитални аеродинамични тестове. Те са довели до някои незначителни корекции
По време на изложението в Женева по-рано тази година, Automobili Pininfarina представи първия си модел, който има амбициите да се превърне в сериен. Battista изненада ентусиасти и специалисти, а сега е готова и негова обновена версия.
През последните месеци Battista е бил в етап на дигитални аеродинамични тестове. Те са довели до някои незначителни корекции по предната част, като може би най-голямата е променената форма и размери на отворите за въздух.
Хиперколата с електрическо задвижване ще бъде демонстрирана отново по време на изложението в Торино тази седмица, а след това ще бъдат финализирани тестове на аеродинамиката с компютър.
В следващия етап от развитие следват първи пътни тестове, а накрая лично Ник Хайдфелд ще подкара Battista на писта. Там ще се видят резултатите от години работа.
Pininfarina ще произведе само 150 копия от модела, а едва 50 от тях са предназначени за Европа. Всеки един екземпляр ще бъде с цена от над два милиона евро.
Battista се задвижва то 4 електромотора – по един за всяко колело, а сумарната им мощност е 1926 конски сили. От Pininfarina обявиха, че ускорението от 0 до 100 км/ч става за под 2 секунди, а максималната скорост на Battista ще е 350 км/ч.
Собственик на Pininfarina е индийският гигант Mahindra, а в следващите 3 години италианците ще представят още 3 електрически модела. Те ще бъдат много по-достъпни от Battista и компанията си поставя за цел да продава между 8000 и 10 000 коли на година след пет години.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *