BMW опресни информацията относно пиковия въртящ момент на автомобила като посочи, че той е 1150 Нм. Разликата спрямо първоначалните данни е резултат на взимането предвид на действието на трансмисията, която мултиплицира реалната стойност, генерирана от електромоторите. По време на събитието NextGen в Мюнхен, BMW показа прототипен електрически автомобил базиран на актуалното поколение Серия 5. Машината
BMW опресни информацията относно пиковия въртящ момент на автомобила като посочи, че той е 1150 Нм. Разликата спрямо първоначалните данни е резултат на взимането предвид на действието на трансмисията, която мултиплицира реалната стойност, генерирана от електромоторите.
По време на събитието NextGen в Мюнхен, BMW показа прототипен електрически автомобил базиран на актуалното поколение Серия 5. Машината има експериментален характер, но може да се похвали с доста впечатляващи възможности.
Седанът на електрическа тяга започва живота си като e M550i xDrive – от там идва целият интериор и почти целият екстериор. Задвижването идва от три електромотора с обща мощност от 720 к.с. и въртящ момент от "близо 10 000 Нм."
Въпреки огромното си тегло от над 2.4 тона, машината ще бъде способна да ускори от място до 100 км/ч за под три секунди по данни на BMW. Прототипът разполага с относително малка 45-кВтч батерия.
BMW няма намерение да лансира сериен модел с тези характеристики, но инженерите на компанията представят какви са възможностите на технологиите, с които баварският бранд разполага в наши дни.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *