728 x 90

BMW се сбогува с куaд-турбо дизеловия си мотор

През септември тази година BMW ще преустанови производството на 3.0-литровия си дизелов мотор с четири турбини. Краят на живота на агрегата ще бъде отбелязан с моделите X5 Final Edition и X7 M50d Final Edition. Причината за отказа на марката от дизеловия мотор е, че той е твърде сложен и капризен. За да продължи да отговаря на

През септември тази година BMW ще преустанови производството на 3.0-литровия си дизелов мотор с четири турбини. Краят на живота на агрегата ще бъде отбелязан с моделите X5 Final Edition и X7 M50d Final Edition.

Причината за отказа на марката от дизеловия мотор е, че той е твърде сложен и капризен. За да продължи да отговаря на всички емисионни норми, той ще трябва да бъде подложен на сериозно обновление, което ще коства много средства.

50d модификацията беше показана за първи път през 2016 година на Серия 7. С времето подобни индекси получиха 5-Series, както и джипките Х5 и Х7.

Моторът с индекс B57S предлага наистина впечатляваща динамика за дизелов автомобил. От място 100 км/ч X5 50d ускорява за 5.2 секунди, а по-големият Х7 се справя със същата задача за 0.2 секунди повече.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт