Съвсем скоро след премиерата на чисто новото и първо по рода си 8-ма Серия кабрио, BMW започна производството на открития си модел. Заместникът на вече спряното от производство 6-Series Convertible возило ще се сглобява на същата поточна линия, на която се монтират и актуалните 7-ма и 5-та Серии – в Динголфинг. На същото място дневно се
Съвсем скоро след премиерата на чисто новото и първо по рода си 8-ма Серия кабрио, BMW започна производството на открития си модел.
Заместникът на вече спряното от производство 6-Series Convertible возило ще се сглобява на същата поточна линия, на която се монтират и актуалните 7-ма и 5-та Серии – в Динголфинг. На същото място дневно се произвеждат около и над 1600 коли, като от конвейера слизат екземпляри от 3, 4, 5, 6, 7 и 8 Серия. Първия в историята 8-Series Convertible ще тръгне в продажба от края на първото тримесечие на 2019 г.
Новости под капакa няма – задвижващите агрегати за Европа са два, а в Америка ще се продава само един. На Стария континент ще видим 3.0-литров дизел с 315 к.с., както и 4.4-литров битурбо V8 с 523 к.с.
Ускорението на бензиновия модел от 0 до 100 км/ч става за само 3.8 секунди или 0.1 секунди по-бавно от по-леката покрита версия. И двата двигателя използват стандартно 8-степенна автоматична скоростна кутия.
При този кабриолет баварците са заложили на мек гюрук, който се прибира и отваря автоматично при натискане на бутон за около 15 секунди. Този процес може да се случва при скорост на движение до 50 км/ч.
Стандартно моделът получава въздушен дефлектор, който се поставя зад предните седалки. Опционално ще се предлагат и вентилатори за топъл въздух, които се позиционират под подглавниците на предните седалки.
Публичната премиера на модела ще се проведе по време на изложението в Лос Анджелис в края на този месец.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *