Първоначалният план на Ford за следващото поколение Focus RS включваше електрифицирана версия на 2.3-литровия EcoBoost мотор на компанията и електромотор на задната ос. Поради все по-стриктните емисионни стандарти в Европа обаче, компанията обмисля нова стратегия, като това съобщава изданието Autocar. Новият план включва 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, който видяхме за първи
Първоначалният план на Ford за следващото поколение Focus RS включваше електрифицирана версия на 2.3-литровия EcoBoost мотор на компанията и електромотор на задната ос.
Поради все по-стриктните емисионни стандарти в Европа обаче, компанията обмисля нова стратегия, като това съобщава изданието Autocar.
Новият план включва 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, който видяхме за първи път в хибридната версия на новия Kuga. Той ще генерира около 300 конски сили и ще работи в тандем с безстепенна CVT трансмисия.
Още 100 конски сили се очаква да дойдат от технологията eTwinster, разработена от фирмата GKN Automotive. С две думи, изцяло електрическа тяга за задните две колела.
Промяната в плана означава, че най-вероятно няма да видим новия спортен хечбек до края на тази година. Вместо това, съобщават британците, по-реално е да го очакваме през 2022 или 2023 година.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *