728 x 90

Новият Ford Focus RS получава 2.5 мотор и CVT кутия?

    Първоначалният план на Ford за следващото поколение Focus RS включваше електрифицирана версия на 2.3-литровия EcoBoost мотор на компанията и електромотор на задната ос. Поради все по-стриктните емисионни стандарти в Европа обаче, компанията обмисля нова стратегия, като това съобщава изданието Autocar. Новият план включва 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, който видяхме за първи

    Първоначалният план на Ford за следващото поколение Focus RS включваше електрифицирана версия на 2.3-литровия EcoBoost мотор на компанията и електромотор на задната ос.

    Поради все по-стриктните емисионни стандарти в Европа обаче, компанията обмисля нова стратегия, като това съобщава изданието Autocar.

    Новият план включва 2.5-литров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, който видяхме за първи път в хибридната версия на новия Kuga. Той ще генерира около 300 конски сили и ще работи в тандем с безстепенна CVT трансмисия.

    Още 100 конски сили се очаква да дойдат от технологията eTwinster, разработена от фирмата GKN Automotive. С две думи, изцяло електрическа тяга за задните две колела.

    Промяната в плана означава, че най-вероятно няма да видим новия спортен хечбек до края на тази година. Вместо това, съобщават британците, по-реално е да го очакваме през 2022 или 2023 година.

     

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт