728 x 90

Първо видео на BMW M6 Coupe и M6 Cabriolet

Представяме ви първото видео на новите BMW M6 Купе и BMW M6 Кабриолет   Покоряващата сила на M автомобилите вече може да бъде изживяна в две нови форми. Новото BMW M6 Купе и BMW M6 Кабриолет предлагат прецизна мощност и атмосфера, отличаваща се с лукс и иновативни функции, място за четирима и богати възможности за

Представяме ви първото видео на новите BMW M6 Купе и BMW M6 Кабриолет

 

Покоряващата сила на M автомобилите вече може да бъде изживяна в две нови форми. Новото BMW M6 Купе и BMW M6 Кабриолет предлагат прецизна мощност и атмосфера, отличаваща се с лукс и иновативни функции, място за четирима и богати възможности за забавление и връзка с околната среда. Двата автомобила заемат уникална позиция в премиум сегмента на бизнес класа благодарение на динамиката, характерна за спортни автомобили, отличителната М цялостна хармония и пригодността им за ежедневието. Инженерните подобрения в двата модела поставят нов стандарт по отношение на ефективността, възможностите за индивидуализиране на преживяването по време на шофиране и богат избор от опции BMW ConnectedDrive.
Атрактивният дизайн на новото BMW Серия 6 Купе и Кабриолет с динамични елегантни линии и характерен М атлетизъм точно изразява характера на двата модела. Новото BMW M6 Купе има лек покрив с динамични контури, изработен от карбонов композит (CFRP). Новото BMW M6 Кабриолет, от своя страна, е оборудвано с висококачествен мек покрив с характерна форма т.нар. „перка“, снабден с напълно електронен механизъм на отваряне.
Новите BMW M6 Купе и Кабриолет демонстрират индивидуален стил с редица уникални стилистични решения и характеристики. Но те дължат своята вдъхновяваща мощност на високооборотния V8 двигател с технология M TwinPower Turbo, разположен надлъжно в предната част на автомобила, чиято мощност се предава към задните колела чрез седемстепенна трансмисия M Double Clutch с Drivelogic.
 

Мощният мотор комбинира характеристики на изработване,
взаимствани директно от моторните спортове, с иновации, разработени в рамките на програмата BMW EfficientDynamics. Неговият ненадминат в света пакет от технологии съдържа два турбокомпресора, работещи на принципа twin-scroll (включително двоен колектор на отработените газове със слети стени), прецизно директно впръскване на бензина, променливо настройване на клапаните VALVETRONIC и непрекъснато променливо управление на разпределителния вал Double-Vanos. Двигателят се обслужва също и от изключително мощна охладителна система и система за подаване на масло с резервоар в буталото, оптимизирана за работа при силни центробежни сили. Безпогрешните, типични за M мощностни характеристики на 4,4-литровия агрегат се определят от светлинните му реакции и линейно доставяне на мощност, поддържано при по-високи нива на оборотите на двигателя – най-висок въртящ момент от 680 Нм се постига между 1500 и 5750 об./мин, а максимална мощност от 412 кВт/560 к.с. между 6000 и 7000 об./мин. и може да достигне до 7200 об./мин. Всичко това означава, че диапазонът на оборотите, достъпни в новите модели за генериране на максимална мощност, е почти три пъти по-широк от този на двигателя, задвижващ предшествениците им.
Тази мигновено доставяна и поддържана мощност е ключова за опияняващото ускорение на автомобилите. Новото BMW M6 Купе спринтира от състояние на покой до 100 км/ч за 4,2 секунди, а новото BMW M6 Кабрио достига същата скорост само с 0,1 секунда по-късно. Максималната скорост и на двата модела е електронно ограничена до 250 км/ч. С предлагания като опция M Driver’s Package тази граница може да бъде повишена до 305 км/ч.
 

Подобренията в технологията M TwinPower Turbo, се изразяват
и в значително по-голямата ефективност на двата нови модела в сравнение с предшествениците им. Високата работна ефективност на двигателя, автоматичната функция Старт/Стоп, предлагана като стандартно оборудване, и други елементи от технологията Efficient Dynamics, като регенерация на спирачната енергия и маслена помпа с управляем обем, помагат за намаляването на разхода на гориво и на емисиите CO2 с около 30%. Новото BMW M6 Купе постига среден разход на гориво от 9,9 л/100 км. в ЕС тестови цикъл и емисии на CO2 от 232 г/км. Съответните стойности за новото BMW M6 Кабрио са 10,3 л/ 100 км. и 239 г/км.
Настроена съвършено към мощностните характеристики на V8 двигателя, трансмисията M Double Clutch с Drivelogic преобразува внушителната тяга на мощния агрегат изключително ефективно в бързо ускорение. M DCT Drivelogic предоставя на водача три различни програми за превключване, както в автоматичен режим (D), така и в ръчен режим (S). Тези програми променят характеристиките на трансмисията по отношение на ефективност, комфорт на превключване и спортно управление и могат да бъдат активирани чрез превключвателя, разположен в задната част на скоростния лост в централната конзола. В допълнение към това електрониката предоставя и функцията Launch Control, която гарантира недостижимо ускорение от състояние на покой, Low Speed Assistance за по-лесна работа при ниска скорост и автоматичната функция Старт/Стоп за по-висока ефективност.
Специалният M скоростен лост се използва за избор на режими D и S, както и за включване на задна скорост. При режим S водачът сменя скоростите ръчно в последователен ред. Новите BMW M6 Купе и Кабрио разполагат и (като стандартно оборудване) с наскоро разработения M многофункционален кожен волан с фиксирани лостчета за смяна на предавките. При типичната M конфигурация водачът дръпва дясното лостче за качване и лявото лостче за сваляне на скоростите. Специфичният за модела волан се отличава със своя по-малък диаметър и с дизайн, който наподобява конструкцията с двойни спици на M алуминиевите джанти.
Новите BMW M6 Купе и Кабрио впечатляват и с това, че предлагат оптимално сцепление при неблагоприятни пътни условия и лошо време, както и при динамично ускоряване при излизане от завои. За тази цел зад кулисите работи иновативно променливо блокиране на задния диференциал. Активният M диференциал позволява мощността на двигателя да бъде разпределена прецизно и бързо между лявото и дясното задно колело, според изискванията на ситуацията при шофиране във всеки момент.
 

Електронно управляван многодисков диференциал с ограничено приплъзване
помага за намаляването на разликите в скоростта на завъртане на задните колела, необходимо за оптимизиране на сцеплението. Контролният модул на активния M диференциал е свързан със системата за контрол на стабилността DSC, така всяка ситуация може да бъде прецизно анализирана и загубата на сцепление на едно от колелата да бъде открита в ранна фаза. Заключващият ефект, генериран като реакция, може да варира между 0 и 100 %, което позволява превъртането на колелото да бъде предотвратено при хлъзгави повърхности, в случаи, при които лявото и дясното задно колело имат силно различаващи се коефициенти на сцепление, при остри завои и когато посоката се променя изключително динамично. Оптимизирането на сцеплението по този начин осигурява също и ненадмината стабилност при шофиране в трудни условия и позволява впечатляващо динамично ускорение при излизане от завои.
Шасито на новите BMW M6 Купе и Кабриолет е разработено за специфичните М изисквания и затова комбинира изключителни елементи за подобряване на пътното поведение и функции за повишаване на комфорта.
Най-новата версия на смесената мощна спирачна система помага за осигуряването от страна на новите BMW M6 Купе и Кабриолет на изключителна спирачна сила. Нейните отличителни характеристики включват още по-ниско тегло, изключително усещане и работа без изхабяване дори при тежки натоварвания. M въглеродно-керамичните спирачки, монтирани за първи път в новите BMW M6 Купе и Кабриолет (в комбинация с 20-инчови M алуминиеви джанти), са без конкуренция и извеждат спирачната сила на автомобилите на напълно ново ниво. Изработени от нов вид сплав от керамика и карбонови нишки, спирачните дискове са с по-голяма устойчивост на топлина и съчетават това със значително намалени маси на въртене. M въглеродно-керамичните спирачки са с 19,4 кг по-леки от стандартно използваните, но иновативния материал показва също и изключителна устойчивост на износване и животът на дисковете е многократно по-дълъг от този на обикновените еквиваленти. Предлаганата като опция M въглеродно-керамична система разполага също и със спирачки с фиксирани накладки с шест бутала на предния мост, които се съчетават със спирачки с плаващи накладки с едно бутало на задния. Накладките могат да бъдат разпознати по техния златист цвят.
 

Интелигентната комбинация от материали придава и внушителна здравина на структурата
на купето, съчетана с изключително ниско тегло, което позволява увеличаването както на защитата на пътниците, така и на маневреността. Както и с използването на карбонов композит (CFRP) за покрива на новото BMW M6 Купе, изборът на материали за всички останали компоненти на купето е част от цялостната дизайнерска стратегия за леко тегло. Съотношението тегло – мощност е 3,3 кг/к.с. за новото BMW M6 Купе и 3,5 кг/к.с. за новото BMW M6 Кабрио загатва за значителния напредък в тази област в сравнение с предшестващите модели.
Както новото BMW M6 Купе, така и новото BMW M6 Кабрио са създадени като четириместни автомобили, а пространството в задното отделение е увеличено значително в сравнение с предшестващите модели. Вместимостта на новото BMW M6 Купе достига 460 литра. Новото BMW M6 Кабрио пък може да побере 300 литра в багажника си при свален мек покрив и 350 литра със затворен покрив.
Луксозната вътрешна атмосфера на двата автомобила се характеризира с качествени материали и динамично оформени повърхности, а отличителният дизайн на кокпита и централната конзола – замислени да осигурят изключително преживяване от шофирането на мощен спортен автомобил – придава допълнителна индивидуалност на атмосферата. Таблото с инструментите с технология Black-Panel разполага с класически кръгли инструменти в традиционен BMW M стил, с червени стрелки и бяло осветяване, както и специфични за модела дисплеи и логото M в оборотомера.
Подредени около скоростния лост на централната конзола, създадена специално за новите BMW M6 Купе и Кабриолет, са бутоните за индивидуални настройки на определени функции на двигателя и шасито. DSC режимът, мощностните характеристики на двигателя, настройването на Динамичен контрол на амортисьорите, M Servotronic реакции и програмата за превключване на скоростите M DCT Drivelogic могат да бъдат регулирани отделно с докосването на бутон. Това позволява на всеки водач да състави индивидуална, подробна конфигурация за своя автомобил и да я запамети, с един от двата бутона „M Drive“ на многофункционалния волан. M Drive бутоните в новото BMW M6 Купе и Кабриолет позволяват по всяко време тези индивидуално програмирани режими да бъдат активирани.
Както мощностните характеристики на автомобилите, така и звуковият профил на двигателя също може да бъде регулиран с докосването на бутон. Звуков модул подобрява естествената акустика на двигателя и пренасянето й във вътрешността на автомобила. Технологията за обработване на цифровия сигнал обменя данни директно с управлението на двигателя и регулира звука спрямо оборотите на двигателя, създавания въртящ момент и скоростта на автомобила на пътя. Така водачът придобива изключително точно впечатление за интензивността на работата на двигателя във всеки момент и за създаваната мощност, за още по-ясна представа за реакциите на автомобила на пътя.
Изключителният характер на новото BMW М6 Купе и Кабриолет се подчертава от висококачественото и разнообразно стандартно и допълнително оборудване, с което разполагат. В стандартното оборудване и при двата модела са включени LED адаптивни предни светлини, широк набор от функции за комфорт и ефективност. Изборът от допълнително предлагани системи за подпомагане на водача и услуги за свързаност BMW ConnectedDrive, добавят уникални нюанси към цялостното изживяване. M версията на BMW Head-Up дисплея наред с цифровото отчитане на скоростта и съветите на опцията Информация за ограничението на скоростта, показва включената в момента предавка, и многоцветен символ на оборотомера, заедно със Индикатор за смяна на предавката. Сред останалите технологични предложения са Контрол на дистанцията при паркиране, Камера за обратно виждане, Асистент за дълги светлини, Информация за ограничението на скоростта, Предупреждение за смяна на пътното платно и Предупреждение за напускане пътното платно, Камери „Птичи поглед“ и BMW Night Vision с функция за разпознаване на пешеходци. В допълнение, иновативните технологии оптимизират интегрирането на Apple iPhone и други смартфони, както и музикални плейъри, и включват използването на интернет базирани услуги. Опцията BMW Приложения позволява излъчване на web радиостанции и ползване на Facebook и Twitter на бордовия монитор, чрез Apple iPhone. Функцията Информация за пътната обстановка в реално време, активна в по-големите европейски държави, предоставя точни и подробни бюлетини за пътната обстановка.
Списъкът с опции включва още навигационната система Professional с твърд диск за съхранение, M мултифункционални седалки с електрическо регулиране на облегалката по ширината, активни седалки, активна вентилация на седалките, опцията комфортен достъп, отопляем волан, автоматична функция „Soft Close” за вратите и аудио системата Bang & Olufsen High-End. Тази аудио система внася високо качество в света на възпроизвеждането на звук в автомобил. Изцяло активната система с обработване на цифров сигнал се предлага с индивидуални усилватели за всички бас говорители, средни говорители и високи говорители. Централният високоговорител използва технологията Acoustic Lens, разработена от Bang & Olufsen. Щом аудио системата бъде активирана, централният елемент с вградените средни високоговорители се показва на панела с инструменти, като в същото време се разширява за високоговорителя за високите честоти. Общо 12-те високоговорителя в новото BMW M6 Кабрио и 16-те високоговорителя в новото BMW M6 Купе осигуряват едно уникално богато и динамично звуково преживяване.


Технически данни:

BMW M6 Купе:
Ускорение 0 – 100 км/ч: 4.2 сек, 0 – 200 км/ч: 12.6 сек.
Максимална скорост: 250 км/ч, 305 км/ч с M Driver пакет
Среден разход на гориво: 9.9 л/100 км , CO2 емисии: 232 г/ км в ЕС тестови цикъл, стандарт EU5.

BMW M6 Кабриолет:
Ускорение 0 – 100 км/ч: 4.3 сек, 0 – 200 км/ч: 13.1 сек.
Максимална скорост: 250 км/ч, 305 км/ч с M Driver пакет
Среден разход на гориво: 10.3 л/100 км , CO2 емисии: 239 г/ км в ЕС тестови цикъл, стандарт EU5.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт