728 x 90

BMW представи обновеното BMW X1 (официална информация)

През 2010 г. BMW Х1 създаде нов пазарен сегмент и стандарт, с който всички се сравняват. В продължение на две години и половина в цял свят са реализирани над 275 000 екземпляра от компактния BMW X модел, произведени в заводите на BMW в Лайпциг (Германия) и Тикси (Китай). От есента на 2012 г. всестранният талант

През 2010 г. BMW Х1 създаде нов пазарен сегмент и стандарт, с който всички се сравняват. В продължение на две години и половина в цял свят са реализирани над 275 000 екземпляра от компактния BMW X модел, произведени в заводите на BMW в Лайпциг (Германия) и Тикси (Китай). От есента на 2012 г. всестранният талант и най-малък представител на BMW X ще бъде обновен и готов за нови предизвикателства.
Новото BMW X1 предлага целенасочено модифициран дизайн на каросерията, старателно облагороден интериор, всеобхватно обновена гама от двигатели и иновативни технологии. В тон с последните тенденции за индивидуализиране на моделите BMW за първи път се предлагат и познатите вече от BMW Серия 1 и BMW Серия 3 BMW линии.
Успоредно със старта на продажбите на новото BMW X1 моделът ще бъде въведен за пръв път и на пазара в САЩ. Допълнителен потенциал за растеж генерира и производството в Китай.
Успехът на концепцията за пренасяне на типичните характеристики на BMW X семейството в компактния сегмент създаде активна конкуренция в основания от BMW X1 автомобилен клас. Въпреки това благодарение на отличителните си характеристики – спортен дух и неповторима ефективност BMW X1 запазва лидерската си позиция. Тази преднина продължава да се увеличава: двигателите с технология BMW TwinPower Turbo, уникалната за сегмента осемстепенна автоматична трансмисия, функции и технологиите от програмата BMW EfficientDynamics като Auto Start Stop, регенерация на спирачната енергия, режим ECO PRO и други, то постига още по-оптимално съотношение между висока динамика и нисък разход на гориво. Особено ярки акценти в това отношение поставя BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition със среден разход на гориво от 4,5 л/ 100 км и емисии на СО2 от 119 г/ км.
Прецизни дизайнерски акценти в новото BMW X1 подчертават спонтанната пъргавина, градската елегантност, стабилност и всестранни качества в стила на BMW X моделите. Предната броня с нова структура и увеличен брой елементи лакирани в цвета на каросерията са директна препратка към BMW X семейството и допринасят за премиум-излъчването на автомобила. Фаровете на новото BMW X1 са с нова форма и LED акцентираща светлина, светлинни пръстени за LED дневните светлини в комбинация с опционалните ксенонови светлини. Нови са и рамките на фаровете за мъгла. Като цяло е намален делът на пластмасови детайли в долната част на каросерията. Страничните мигачи са интегрирани във външните огледала, добавени са нови атрактивни предложения за външни цветове и богат избор от алуминиеви джанти.
Оптимизирано е усещането за премиум в интериора благодарение на оформената по нов начин средна конзола с по-силна ориентация към водача, по-изискани повърхности и уреди за управление, както и нови, висококачествени интериорни лайстни.
За новото BMW X1 за пръв път при BMW X модел се предлагат BMW Линии. Те създават възможности за прецизно индивидуализиране чрез ексклузивни, хармонично съгласувани дизайнерски елементи и оборудване. Характерът на линията Х (BMW X Line) подчертава стабилността и всестранните възможности, а BMW линия Sport – пъргавината и динамиката на новото BMW X1, допълнително за BMW X1 се предлага и М спортен пакет.
Гамата от задвижващи агрегати на новото BMW X1, включва три бензинови и пет дизелови двигатели с технология BMW TwinPower Turbo и покрива спектър на мощността между 85 кВт/116 к.с. и 180 кВт/245 к.с. На върха на новото поколение четирицилиндрови дизелови двигатели е агрегатът с мощност 160 кВт/218 к.с. на новото BMW X1 xDrive25d, при който най-новата технология BMW TwinPower Turbo включва и каскадно свръхпълнене.
В зависимост от модела задвижването е или типичното за марката задно или с интелигентното двойно задвижване BMW xDrive. За три от двигателите на новото BMW X1 се предлагат и двата варианта.
Новото BMW X1 предлага богат избор от опционални асистиращи системи и мобилни услуги на BMW ConnectedDrive: асистент за дългите светлини, адаптивни светлини за завой, камера за обратно виждане, автопилот със спирачна функция, достъп до интернет, разширена интеграция на смартфони и музикални плеъри, Real Time Traffic Information и BMW Apps за Webradio, както и достъп до Facebook и Twitter.

Модели:
BMW X1 xDrive28i: редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS, работен обем: 1 997 куб. см, мощност: 180 кВт/245 к.с. при 5 000 – 6 500 об/мин, макс. въртящ момент: 350 Нм при 1 250 – 4 800 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 6,1 сек. (автом. трансмисия: 6,5 сек.), максимална скорост: 240 км/ч, среден разход на гориво*: 7,7 – 7,8 л (7,2 – 7,3 литра)/100 км, СО2 емисии*: 179 – 182 г/км (168 – 171 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 xDrive20i: редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS, работен обем: 1 997 куб. см, мощност: 135 кВт/184 к.с. при 5 000 – 6 250 об/мин, макс. въртящ момент: 270 Нм при 1 250 – 4 500 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,8 сек. (автом. трансмисия: 7,9 сек), максимална скорост: 215 км/ч среден разход на гориво*: 7,5 – 7,7 л (7,1 – 7,3 литра)/100 км, СО2 емисии*: 176 – 179 г/км (167 – 170 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 sDrive20i: редови четирицилиндров бензинов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от Twin Scroll турбокомпресор, директно впръскване High Precision Injection, променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS, работен обем: 1 997 куб. см, мощност: 135 кВт/184 к.с. при 5 000 – 6 250 об/мин, макс. въртящ момент: 270 Нм при 1 250 – 4 500 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,4 сек. (автом. трансмисия: 7,7 сек.), максимална скорост: 220 км/ч среден разход на гориво*: 6,9 – 7,1 л (6,7 – 6,8 литра)/100 км, СО2 емисии*: 162 – 165 г/км (157 – 160 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 sDrive18i: редови четирицилиндров бензинов двигател с променливо управление на клапаните VALVETRONIC и двоен VANOS, работен обем: 1 995 куб. см, мощност: 110 кВт/150 к.с. при 6 400 об/мин, макс. въртящ момент: 200 Нм при 3 600 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,7 сек. (автом. трансмисия: 10,4 сек.), максимална скорост: 202 км/ч (200 км/ч), среден разход на гориво: 7,7 л (7,9 литра)/100 км., СО2 емисии: 180 г/км (185 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 xDrive25d: редови четирицилиндров дизелов двигател с технология BMW TwinPower Turbo, състояща се от каскадно свръхпълнене с два турбокомпресора и директно впръскване Common Rail с пиезо-инжектори (макс. налягане на впръскването: 2 000 бара), работен обем: куб. см, мощност: 160 кВт/218 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 450 Нм при 1 500 – 2 500 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 6,8 сек., максимална скорост: 230 км/ч (автом. трансмисия: 228 км/ч), среден разход на гориво: 5,9 л (5,5 л)/100 км, СО2 емисии: 154 г/км (145 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 xDrive20d: редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара), работен обем: куб. см, мощност: 135 кВт/184 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 8,1 сек, максимална скорост: 215 км/ч (автом. трансмисия: 213 км/ч), среден разход на гориво: 5,5 л (5,4 л)/100 км, СО2 емисии: 145 г/км (143 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 sDrive20d: редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара), работен обем: 1 995 куб. см, мощност: 135 кВт/184 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 7,8 секунди (автом. трансмисия: 7,9 секунди), максимална скорост: 220 км/ч (218 км/ч), среден разход на гориво: 4,9 литра (5,0 литра)/100 километра, СО2 емисии: 129 г/км (132 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition: редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 800 бара), работен обем: 1 995 куб. см, мощност: 120 кВт/163 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 380 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 8,3 сек, максимална скорост: 215 км/ч, среден разход на гориво: 4,5 л/100 км, СО2 емисии: 119 г/км, норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 xDrive18d: редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара), работен обем: 1 995 куб. см, мощност: 105 кВт/143 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 320 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,9 сек. (автом. трансмисия: 10,1 секунди), максимална скорост: 195 км/ч, среден разход на гориво: 5,5 л (5,4 л)/100 км, СО2 емисии: 144 г/км (143 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 sDrive18d: редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара), работен обем: 1 995 куб. см, мощност: 105 кВт/143 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 320 Нм при 1 750 – 2 750 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 9,6 сек (автом. трансмисия: 9,9 сек), максимална скорост: 202 км/ч, среден разход на гориво: 4,9 л (5,0 л)/100 км, СО2 емисии: 128 г/км (132 г/км), норма за вредни емисии: EU5.
BMW X1 sDrive16d: редови четирицилиндров дизелов двигател с технологичен пакет BMW TwinPower Turbo, състоящ се от турбокомпресор в променлива геометрия, директно впръскване Common Rail с инжектори с магнитни клапани (макс. налягане на впръскването: 1 600 бара), работен обем: 1 995 куб. см, мощност: 85 кВт/116 к.с. при 4 000 об/мин, макс. въртящ момент: 260 Нм при 1 750 – 3 000 об/мин, ускорение [0 – 100 км/ч]: 11,5 сек, максимална скорост: 190 км/ч, среден разход на гориво: 4,9 л /100 км, СО2 емисии: 128 г/км, норма за вредни емисии: EU5.
*данни според тестовия цикъл на ЕС, в зависимост от избрания размер гуми.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт