728 x 90

План 40 000 VW Amarok годишно от Хановер

Новата моделна година стартира с по-мощни двигатели, с BlueMotion Technology и с по-богато оборудване Две години след представянето му на пазара, Amarok – пикапът от Volkswagen Лекотоварни автомобили, вече се произвежда и в базата на лекотоварната марка в германския град Хановер. Серийното производство на всички модели Amarok с двойна кабина, предназначени за пазарите в Европа

Новата моделна година стартира с по-мощни двигатели, с BlueMotion Technology и с по-богато оборудване

Две години след представянето му на пазара, Amarok – пикапът от Volkswagen Лекотоварни автомобили, вече се произвежда и в базата на лекотоварната марка в германския град Хановер. Серийното производство на всички модели Amarok с двойна кабина, предназначени за пазарите в Европа и Русия, стартира в края на юни 2012 г. Предвижда се 40 000 модела Amarok да слизат от поточната лента годишно.
Досега пикапът от Volkswagen се произвеждаше основно в аржентинския град Пачеко. От края на юни 2012 година стартира производството на успешния модел и в Хановер. Amarok от Хановер е по-мощен, с повече екстри и още по-комфортен.
Amarok не познава граници. Това се оценява не само в Южна Америка. Пикапът от Volkswagen печели все повече доверени клиенти и на Стария континент. Новата производствена база в Хановер стартира доставките предимно към клиенти в Западна и Източна Европа, както и в Африка.
В чест на старта на производството в новата база, пикапът бе облагороден с богато оборудване. Освен, че вече е по-мощен и по-комфортен, Amarok сега е и по-стойностен – с увеличено прикачно тегло и удължена гаранция против пробив от корозия.

По-голяма мощност
Mоделите с двигател BiTurbo TDI и механична скоростна кутия могат да се похвалят с увеличена мощност от 120 кВт/163 к.с. на 132 кВт/180 к.с., което ги нарежда до вариантите с автоматична скоростна кутия. Въпреки увеличената мощност, Amarok продължава да смайва с изключително пътно поведение и с все същите ниски нива в разхода на гориво. За Amarok с механична скоростна кутия и мощност 90 и 132 кВт, в комбинация със задно задвижване или с перманентно задвижване на 4-те колела, се предлага енергоспестяващата технология BlueMotion Technology. Съвсем скоро на българския пазар се очаква появата и на Amarok с автоматична скоростна кутия.

BlueMotion Technology
Енергоспестяващата технология BlueMotion Technology, която се предлага за останалите лекотоварни модели от Volkswagen (моделите от Т-серия, Caddy и Crafter), помага на Amarok да спести до 0,5 л гориво на 100 км пробег. Най-икономичната версия на Amarok (90 кВт и задно задвижване) изразходва едва 6,8 л дизелово гориво на 100 км пробег и отделя в атмосферата само 179 г/км СО2 емисии.

Асистентни системи за водача
Много от клиентите на Amarok ще са приятно изненадани да открият в модела асистентни системи за водача, които традиционно се предлагат за пътническите лимузини Volkswagen. С функцията ParkPilot например, притежателите на Amarok – в изпълнение Trendline или Highline – ще паркират по-лесно: интегрирани в задната броня сензори предупреждават чрез звуков сигнал за оставащата дистанция до намиращи се зад автомобила обекти.
Като опция се предлага пакет „Светлина и видимост”. Той включва сензор за дъжд, автоматично активиране на дневните светлини, функция ”coming home / leaving home” (която осветява пространството около автомобила, при слизане и качване) и светлочувствително вътрешно огледало за задно виждане, което автоматично се затъмнява при прекомерно осветяване от автомобил, намиращ се отзад. Всичко това прави живота на водача по-лек и му помага да концентрира вниманието си изцяло върху трафика.

Безопасност и оборудване
Amarok предлага на своите клиенти допълнителни мерки за безопасност при движение в тъмнина. В завой например, вътрешният за завоя фар за мъгла осветява пространството при движение с до 40 км/ч. Това допринася за повече сигурност при завиване и помага на водача да избегне евентуална опасност в тъмнината. Автоматичната климатична система “Climatronic” задържа хладнината в купето в летните месеци. През зимата допълнителна отоплителна система с дистанционно управление се грижи топлината да остане в купето. Инсталацията може да се активира дистанционно, така че да затопли купето още преди да потеглите на път. Външността на автомобила също може да се похвали с ред промени. Задната клапа, върху която може да се постави товар с тегло с до 200 кг, вече се заключва, а благодарение на амортисьор се затваря още по-леко (предлага се като серия от линия на оборудване Trendline нагоре).

Увеличено прикачно тегло
Максималното прикачно тегло при Amarok със задвижване на 4-те колела и механична скоростна кутия е увеличено на 3 тона, докато Amarok с автоматична скоростна кутия може да тегли ремарке с тегло до 3,2 тона. Всички тези подобрения правят Amarok още по-подготвен за ролята му като работен автомобил за теглене на ремарке. Ползващите го по занятие могат да се възползват и от подготовката за дигитален тахограф. И още нещо – Amarok пристига с 12-годишна гаранция против пробив от ръжда.
Amarok, който се произвежда в Хановер и Пачеко (Аржентина), се предлага с два двигателя – 90 кВт или 132 кВт и с три различни варианта за задвижване – задно, перманентно задвижване на 4-те колела и задвижване на 4-те колела с включване на демултипликатор. В допълнение към вариантите с механична скоростна кутия с 6 степени, Amarok скоро ще се появи на пазара и с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Най-общо казано, клиентите могат да избират между 11 възможни комбинации за своя пикап по отношение на оборудването. Най-ценното и уникално качество на Amarok е гъвкавото му товарно пространство: опционално се предлагат покрития за товарната зона и водо- и прахоустойчив хард-топ, които могат да се поръчват директно от завод. Пакети за външни детайли се грижат Amarok да прави впечатление, откъдето и да мине. Специални офроуд-пакети осигуряват оптимално сцепление със земята и предпазват максимално при движение в пресечен терен.
Производствената база в Хановер има дълга традиция в производството на лекотоварни автомобили Volkswagen. От 1956 година до днес, близо 8,5 милиона автомобили (Transporter, Caravelle, Multivan и California) са слезнали от поточната лента. Като допълнение към тях, още близо 1 милион модела LT, Taro, MAN-G-LKW, както и легендарния VW Beetle са произведени тук.
Според Ръководителя на лекотоварната марка, д-р Волфганг Шрайбер, старта на производството на Amarok в Хановер е историческа стъпка. "В света на Volkswagen едва ли има друг завод и друг екип, които да произвеждат толкова многофункционални и гъвкави автомобили. Ние работим на пълни обороти и сме високопродуктивни и рентабилни."
Това се отнася и до завода в аржентинския град Пачеко, където досега се произвеждаше Amarok. Аржентинският завод ще продължи да доставя пикапи за клиенти в Латинска и Южна Америка. Защото търсенето там продължава да не стихва.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт