728 x 90

Peugeot на автосалон "Женева 2011"

    – Настъплението на Peugeot, започнало през 2010 – годината на всички рекорди, продължава– Марката представя за първи път рестилирания 308, лансира 508 и новите си екологични технологии: микро-хибридната система e-HDi с 508 и 308, първия дизелов хибрид в света 3008 Hybrid4 и 100% електрическия iOn– На салона в Женева, Марката ще изненада публиката и с

    – Настъплението на Peugeot, започнало през 2010 – годината на всички рекорди, продължава
    – Марката представя за първи път рестилирания 308, лансира 508 и новите си екологични технологии: микро-хибридната система e-HDi с 508 и 308, първия дизелов хибрид в света 3008 Hybrid4 и 100% електрическия iOn
    – На салона в Женева, Марката ще изненада публиката и с нов прототип…

    2010: година на всички рекорди
    По случай своя 200-годишен юбилей, Peugeot постави световен рекорд, постигайки ръст от 16,3% и 2 142 000 продажби.
    През 2010 Peugeot:
    – потвърди позицията си на най-продаваната в света френска марка;
    – изкачи се с едно място в класацията на световните (9-о) и на европейските (4-о) марки;
    – лансира купето RCZ, достави първите електрически автомобили iOn, лансира специфични модели на развиващите се пазари като Китай – седана 408, и Бразилия – пикапът Hoggar;
    – започна прилагане в Европа на изключително новаторската услуга за мобилност Mu by Peugeot;
    – продължи международното си развитие и по-специално в Азия (ръст от 38,9% на продажбите), Русия (+34%) и Латинска Америка (+24%)…
    За да запази тази динамика и през 2011, Peugeot ще разчита на представените в Женева нови продукти, засилвайки лидерските си позиции в областта на екологията и предлагайки интересни решения в новата автомобилна реалност.

    Продуктова офанзива
    Световна премиера на Peugeot 308: технологичен, ефикасен и елегантен
    След 3 години и половина на пазара и 900 000 продажби в над 100 страни, 308 се обновява и представя за първи път новото си лице на салона в Женева.
    Новият 308 представя новата естетика на Марката: трите силуета, Хечбек, SW и СС, се отличават с по-технологична елегантност и по-забележима динамика на новите ксенонови фарове с черна маска титан и изключителното ниво Gti.
    Новият 308 потвърждава отличните динамични качества, с които моделът се наложи още с лансирането си, но вече възнамерява да се превърне и в еталон за екологична ефективност. За това допринасят както намалената с 25 кг маса, така и гумите със свръх ниско съпротивление при търкаляне и безупречната аеродинамика (Сх от 0,28 : рекорд в сегмента), оптимизираните двигатели (4 бензин от 98 до 200 к.с. и 4 HDi от 92 до 163 к.с.).
    Двигателят 1.6 л HDi FAP 112 к.с. Евро 5, с модерната технология STOP & START e-HDi, отделя едва 98 г/км СО2 – още един рекорд в категорията.

    Търговско лансиране на Peugeot 508: качеството в услуга на емоцията
    С новия 508, чиито лансирания в Европа започнаха през февруари, Peugeot потвърждава сериозните си намерения да завоюва отново една от историческите си територии– на големите шосейни модели.
    Със силуетите си Седан (4,79 м) и SW (4,81 м), с бензиновите и дизеловите двигатели с мощност от 112 до 204 к.с. и разумни разходи, с невероятното си оборудване, 508 представлява модерно решение за нуждите на динамичните, взискателни и социално отговорни клиенти.
    Peugeot 508 съчетава високи изисквания и незабравими емоции, гарантирани от:
    – авангардни технологии, сред които e-HDi (STOP&START от ново поколение) и, от 2012 година, хидриден дизелов двигател Hybrid4;
    – екологична ефективност, която се дължи на оптимизиране на двигателите, масата и аеродинамиката;
    – елегантен и непреходен дизайн, който изразява новата стилистика на Марката и придава класа и динамика на автомобила;
    – вътрешно пространство, забележимо високо качество, богато оборудване и комфорт в купето;
    – уникално преживяване на волана, гарантирано от забележителния опит на Марката в областта на пътното поведение.
    С 508 Peugeot продължава настъплението си в световен план : произвежда се във Франция (в Рен), за всички пазари без Китай, а от юли 2011 неговата версия седан ще се изработва и в Юхан за нуждите на най-големия в света автомобилен пазар.
    За първата му пълна търговска година, Peugeot залага на 200 000 продажби на 508, една трета от които в Китай, и място сред първите три модела в категория М2/D на европейския пазар.

    RCZ в лимитирана серия
    В Женева Peugeot RCZ се представя със своята лимитирана серия “Аsphalt”, която ще се предлага от пролетта на 2011 : тя се отличава от серийната версия 200 к.с. по цвета – сиво мат, колелата 19" в два тона и много външни и вътрешни отличителни елементи, които й придават радикален спортен вид. Лансираният през 2010 RCZ вече спечели 17 000 клиенти, с което надхвърли очакванията за годината.
    Успешно установяване в сегмента на еднообемните модели
    За първата си пълна търговска година, 3008 и 5008 реализираха 200 000 продажби или с 25% повече от плана, без да успеят да отговорят на търсенето.
    Двата модела, които се допълват взаимно, предлагайки обем, модулност, удобство и динамика, позволяват на Peugeot да се наложи като силен фактор в трудния сегмент на „компактните обемни“ модели, където Марката отсъстваше до преди по-малко от 2 години.

    Екологична офанзива
    Peugeot 3008 Hybrid4, първият в света хибриден дизел: лимитирана серия, представена в Женева
    С лансирането в средата на 2011 на  първия в света автомобил с хибриден дизелов двигател,  Peugeot ще предложи един изключителен екологичен модел, който гарантира на клиентите си неповторимо удоволствие от управлението.
    Монтираната в кросовъра 3008 хибридна система включва дизелов двигател (2.0 л HDi FAP 120 kW/163), който движи предните колела, и електрически, за задните колела, с мощност 27 kW (37 к.с.). При обща максимална мощност 200 к.с. автомобилът предлага задвижване 4х4, режим „0 емисии“ и среден разход от 3,8 л/100 км.
    Към новото удоволствие от управлението се добавят и ниските емисии на СО2 от порядъка на 99 г/км, което е намаление с 35% спрямо ДВГ със същата мощност.
    Лимитираната серия 3008 Hybrid4, представена в Женева: 300 автомобила с поредни номера, в бяло nacré, с интегрална кожа в два тона, ще могат да бъдат резервирани он лайн още след откриване на салона.
    През 2012 година, 508 ще бъде втория автомобил Peugeot, който ще разполага с технологията Hybrid4.

    Микро-хибридната технология e-HDi в 508 и новия 308
    Peugeot 508 и новият Peugeot 308 представят новаторската технология  e-HDi,  STOP&START от ново поколение, преди внедряването й в други модели от гамата.
    Технологията е-HDi комбинира двигателя 1,6 л  Hdi Евро 5 с обратим алтернатор, обслужващ фунцията  STOP&START. Заедно със системата за възстановяване на енерията при спиране и хибридния акумулатор, който осигурява допълнителна енергия при потегляне (e-booster), системата е-HDi позволява :
    – намаляване с 15% на разхода на гориво в градски условия;
    – 40% по-бързо потегляне в сравнение със система с усилен стартер;
    – спиране на двигателя преди пълното спиране на автомобила;
    – повече комфорт (липса на шум и вибрации) и широк спектър на температурите на функциониране.

    Електрическият автомобил: все по-динамична реалност
    iOn е първия в света изцяло електрически градски автомобил от ново поколение, подходящ както за фирми, така и за частни лица.
    Литиево-йонните батерии захранват електрическия двигател с мощност 47 kW (64 к.с.) и позволяват максимална скорост от 130 км/ч при автономия от 150 км.
    4 врати, 4 места, безшумен, пъргав и практичен : iOn съчетава отлично съотношение вътрешно пространство/обем с маневреност и ниски експлоатационни разходи.
    Първите поръчки на iOn са вече факт, а получените няколко награди в Европа обясняват изчерпването на производствения обем за първото тримесечие на 2011.
    За  Peugeot електричеството е вече не само „реалност“, а и „сила“, концентрирана в концепцията ЕХ1. Този необикновен двуместен родстер гарантира силни усещания:
    – два електрически двигателя, които осигуряват мощност от 340 к.с. и задвижване 4х4;
    – изключителна аеродинамика;
    – свръхлека структура.
    ЕХ1 е роден, за да бъде герой: той вече постави или подобри няколко хомологирани рекорда за ускорение, във Франция и Китай.

    Нова автомобилна реалност: Преднина за Peugeot
    За да отговори на новите автомобилни практики,  Peugeot предлага нова визия за мобилността, с конкретни отговори на новите дадености.
    Концепцията HR1 на  Peugeot съчетава градски автомобил, купе и SUV…
    Типично градски, забележителен и модерен, прототипът HR1 се вдъхновява от тенденции като хипер конективност, мултифункционалност и реактивност, предлагайки едно неповторимо преживяване.
    Оригиналната кинематика на вратите му улеснява достъпа до трансформируемото купе.
    HR1 разполага с технологията Hybrid4, комбинирайки 3-цилиндров бензинов двигател 1,2 л ТНР, монтиран отпред, с електрически, което осигурява 4х4. Потенциалната мощност е 147 к.с., а емисиите на СО2 са 80 г/км и дори 0 в електрически режим.

    Mu by Peugeot
    Taзи радикална програма на Peugeot за отдаване под наем на коли, скутери, велосипеди, товарни автомобили и аксесоари представлява услуга от ново поколение за жителите на големия град.
    Разнообразните възможности, които тя предлага, гъвкавото използване, разумните цени спечелиха вече над 6 000 клиента в 13 европейски града. Развитието на  Mu by Peugeot продължава с откриване на още 75 центъра в Европа, с присъединяване на електрическия iOn към гамата и нови услуги като он лайн резервации, превоз на товари, споделен автомобил….

    В Женева Peugeot представя своите конективни услуги, на разположение в 10 страни в Европа
    Peugeot Connect включва 3 функции: повикване за спешна помощ Peugeot Connect SOS, повикване за пътна помощ Peugeot Connect Assistance и управление на автопарк Peugeot Connect Fleet.
    Опция или серийна в почти цялата гама, системата Peugeot Connect доказва лидерството на Марката в областта на третия вид безопасност.

    Peugeot Sport: Световна премиера на новия 908
    Новият 908, който Peugeot Sport представи през февруари, е символ на динамиката на Марката. Целта на 908 е да спечели, както и през 2010, рали шампионатa ILMC, а основната му задача е победа в 24 часа на Льо Ман, на 11 и 12 юни 2011. Новият спортен автомобил отговаря напълно на техническия правилник : „перка“ на покрива и двигател V8 HDi FAP с обем 3,7 л и мощност 550 к.с.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт