728 x 90

SEMA 2011: Subaru с три горещи предложения

Японският автомобилен производител Subaru представи на щанда си на тунинг изложението SEMA, стартирало вчера в Лас Вегас, три нови проекта. Става дума за две разработки на тема Impreza и напълно възстановен XT Turbo Coupe от 1986 година. В близките дни японците ще представят още няколко тунинг версии на най-продавания си модел, като акцентът ще падне

Японският автомобилен производител Subaru представи на щанда си на тунинг изложението SEMA, стартирало вчера в Лас Вегас, три нови проекта. Става дума за две разработки на тема Impreza и напълно възстановен XT Turbo Coupe от 1986 година. В близките дни японците ще представят още няколко тунинг версии на най-продавания си модел, като акцентът ще падне на колата, с която пилотът Марк Хигинс постави най-бързата обиколка на историческото трасе Isle of Man.
Първото официално представено предложение на Subaru е седанът Impreza SPT (Subaru Performance Tuning), оборудван с ново спортно окачване и спирачна система от реномираната фирма Brembo. Новост в сравнение със стандартната версия са и оптимизираната трансмисия, която вече може да се управлява от лостчета зад волана, леко променената изпускателна система и 19-цоловите лети джанти, „обути“ в гуми Yokohama ADVAN Sport.
Следващият нов модел на щанда на японската фирма е Impreza WRX STI Kicker. Звучното му име се дължи предимно на аудио системата, която е резултат от съвместната работа на Kicker и Clarion. Другите значими промени са наличието на същото спортно окачване, както при SPT-модификацията, и черни 18-цолови титаниеви лети джанти. Екстравагантна визия хечбекът постига с трицветно оформление на купето, а задвижването идва от стандартен 2,5-литров турбо-мотор, предаващ мощността си на четирите колела.
Най-атрактивният екземпляр на японската фирма за феновете на ретро машините определено е перфектно възстановения XT Turbo Coupe, произведен през 1986 година. Когато „спортистът“ бива официално представен в началото на 80-те години на миналия век, веднага прави впечатление на специалистите с доста агресивната си концепция – коефициент на челно съпротивление едва 0,29 (рекорд за това време), 4-цилиндров боксерен мотор с турбо компресор, задвижване на четирите колела и хидропневматично окачване. Колата, показана на изложението SEMA, е реставрирана от екип на Subaru, като идеята за това и част от работата са извършени от списание Drive.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт