Идейният наследник на Peugeot 205 GTi – 208 GTi, получи своят реален дебют по време на 2012 Paris Auto Show. „Резачката“ се задвижва от потентен 1,6-литров турбо мотор с 200 конски сили и максимален въртящ момент от 275 Нм. Силата достига предните колела, минавайки през 6-степенна механична трансмисия. Най-впечатляващото около 208 GTi е теглото му
Идейният наследник на Peugeot 205 GTi – 208 GTi, получи своят реален дебют по време на 2012 Paris Auto Show. „Резачката“ се задвижва от потентен 1,6-литров турбо мотор с 200 конски сили и максимален въртящ момент от 275 Нм. Силата достига предните колела, минавайки през 6-степенна механична трансмисия. Най-впечатляващото около 208 GTi е теглото му – моделът тежи с цели 165 килограма по-малко от предшественика си 207 RC или общо 1160 кг. Френският спортен автомобил ще взима класическия спринт от 0 до 100 км/час за по-малко от седем секунди, а 1000 метра ще бъдат изминавани за 27 секунди.
Ангел Сергеев
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *