728 x 90

Автосалон Шанхай 2013: Ghibli седан от Maserati

    В Китай се проведе една от най-очакваните премиери в Автосалон Шанхай 2013 – на седана Maserati Ghibli. Автомобилът, според категорията си, се вмества по-ниско от Quattroporte и е оборудван с дизелов двигател – първият в историята на марката. Дизелът за Ghibli изработва 275 к.с. максимална мощност и 600 Нм въртящ момент. Новото мазерати се ускорява

    В Китай се проведе една от най-очакваните премиери в Автосалон Шанхай 2013 – на седана Maserati Ghibli. Автомобилът, според категорията си, се вмества по-ниско от Quattroporte и е оборудван с дизелов двигател – първият в историята на марката. Дизелът за Ghibli изработва 275 к.с. максимална мощност и 600 Нм въртящ момент. Новото мазерати се ускорява от място до 100 км/ч за 6,3 секунди, харчи средно 6 литра за 100 км пробег и изхвърля в атмосферата по-малко от 160 г вредни емисии СО2.
    За традиционалистите производителят предлага модификация с 3-литров компресорен V6 бензин с мощност 330 к.с. (макс. въртящ момент – 500 Нм). С него до 100 км/ч Maserati Ghibli със задно задвижване се ускорява за 5,6 секунди от място и харчи 9,6 литра за 100 км преход. Топ версията – Ghibli S, е със същия мотор, форсиран до 410 к.с. (макс. въртящ момент – 550 Нм). Ускорението му от 0 до 100 км/ч става за пет секунди, а максималната скорост съставлява 285 км/ч.
    Независимо от избрания силов агрегат, 2014 Maserati Ghibli ще бъде оборудван с 8-степенна автоматична ZF скоростна кутия. В Европа (освен Великобритания) ще бъде достъпен вариант и с постоянно задвижване. Габаритите на поредното ексклузивно мазерати включват колесна база с 20 см по-къса от Quattroporte (2,99 м) и с обща дължина 4,97 м – 29 см по-къса.
    Помислено е и за една от емблемите на всяко мазерати – характерното фирмено ръмжене. За да не се различава от петролните, дизеловият Maserati Ghibli е оборудван с аудио системата Maserati Active Sound. При нея звукови механизми са монтирани в близост до ауспусите, като модулират най-отличителните тонове да отговарят на начина, по който колата се движи. Когато шофьорът натисне бутона Sport на централния тунел, звукът става още по-плътен и напълно вдъхновяващ. 

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт