Opel не спира да обогатява гамата си от версии за новия Insignia, като само ден след като показа нов битурбо дизелов мотор е готов да представи и комби версия на спортния Insignia GSI. Машината ще се предлага с две моторизации – споменатият 2.0 битурбо дизел с 210 к.с., както и вече показания 2.0 турбо бензинов
Opel не спира да обогатява гамата си от версии за новия Insignia, като само ден след като показа нов битурбо дизелов мотор е готов да представи и комби версия на спортния Insignia GSI.
Машината ще се предлага с две моторизации – споменатият 2.0 битурбо дизел с 210 к.с., както и вече показания 2.0 турбо бензинов агрегат с доста сериозните 260 к.с.
Стандартно оборудване и в двете версии ще бъде 8-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя и задвижване на четирите колела.
Дизеловата версия ще се нуждае от 7.9 секунди, за да достигне 100 км/ч от покой, докато по-мощният бензин ще свършва тази задача за четири десети от секундата по-малко.
Създателите на Insignia GSi са скъсили спортните пружини в окачването с 10 мм и са добавили спортни амортисьори, а спирачките са Brembo – 345 мм диаметър на спирачните дискове и 4-бутални спирачни апарати.
Налице е и функцията FlexRide – тя адаптира работата на волана и амортисьорите с точност до части от секундата, а контролният блок се грижи и за калибрирането на хода на педала на газта и оборотите при които да става смяната на предавките. Само при версията GSi се предлага и режима Competition, който позволява изключването на тракшън контрола.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *