Британският производител на класически автомобили Morgan изпраща в пенсия модела Aero 8, но това ще стане по впечатляващ начин – последните 8 бройки ще са версия GT. GT вариантът се появява през 2015 година по време на развитието на последната серийна версия на Aero 8, но досега нямаше сглобени такива автомобили. Последните 8 коли отново
Британският производител на класически автомобили Morgan изпраща в пенсия модела Aero 8, но това ще стане по впечатляващ начин – последните 8 бройки ще са версия GT. GT вариантът се появява през 2015 година по време на развитието на последната серийна версия на Aero 8, но досега нямаше сглобени такива автомобили.
Последните 8 коли отново ще бъдат сглобени на ръка и ще получат интересни допълнения – внушителни отвори за отвеждане на горещия въздух в задната част на предните калници, както и голям дифузьор под задната броня. Това са все решения, заети от състезателната програма на Morgan в GT3 от близкото минало.
От компанията потвърдиха, че вече са намерени купувачи за всичките осем коли, като клиентите са получили възможност да си поръчат индивидуални решения за интериора и оформянето на автомобила.
Според Morgan, Aero GT ще е най-екстремният сериен модел на марката – задвижването му е поверено на 4,8-литров V8 двигател, идващ от BMW и 6-степенна механична трансмисия. Максималната скорост на автомобила е 274 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч става за 4,5 секунди.
BMW вече не произвежда въпросния двигател, така че това ще бъде и последният случай при който този мотор ще се използва в нов автомобил на Morgan. Aero GT ще дебютира през март в Женева, а по-късно ще бъде представен и наследникът на Aero 8.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *