След куп изтекли снимки и шпионски кадри, Mercedes-Benz най-накрая показа изцяло новото поколение на офроудъра си G-Class. Макар и на външен вид джипката да не е коренно променена, под ламарините се крият много подобрения. Слабо увеличените размери се компенсират от малко по-нисък коефициент на въздушно съпротивление, като това е постигнато с умело оформление на ключови
След куп изтекли снимки и шпионски кадри, Mercedes-Benz най-накрая показа изцяло новото поколение на офроудъра си G-Class. Макар и на външен вид джипката да не е коренно променена, под ламарините се крият много подобрения.
Слабо увеличените размери се компенсират от малко по-нисък коефициент на въздушно съпротивление, като това е постигнато с умело оформление на ключови аеродинамични елементи по екстериора.
Нова визия имат фаровете, както и стоп светлините, а страничните мигачи са получили нова форма и позиция.
Интериорът е напълно нов – вътрешността на "кубчето" се е лишила от голяма част от класическите бутони. Таблото е вдъхновено от актуалните модели на фирмата и е доминирано от голям централен дисплей.
Воланът е различен, а кото цяло интероирът е много по-луксозен с повече кожа, елементи от дърво и карбон. Стандартната версия на новия Mercedes-Benz G-Class ще бъде оборудвана с аналогови датчици, но като опция ще се предлага 12.3-инчов цифров приборен панел.
Напълно обновеният G-Class продължaва да използва самоносеща се конструкция на окачването, каквато имаше и предишният модел. Това осигурява на модела прекрасни офроуд качества, но немалко промени по конфигурацията на предната ос ще подобрят поведението на асфалта и комфорта. Всеки един ъгъл, който касае проходимостта на джипката, е подобрен, макар и с малко.
Култовата джипка Mercedes G-Class получава три диференциала и низходящ обхват, работещи със скорост до 40 км/час. Пътният просвет на колата се е увеличил с 6 мм до 241 мм, а максималната дълбочина на брода се е увеличила с 10 см до 70 сантиметра.
Все още не са ясни двигателите за Европа, но в САЩ моделът ще се продава с 4.0-литровия V8 битурбо мотор на немската компания. 416 конски сили ще се пренасят до четирите колела посредством нов 9-степенен автоматик.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *