728 x 90

CES 2019: BMW Group със свои визии за интелигентна свързаност и индивидуална мобилност

BMW Group представя на изложението за потребителска електроника CES 2019 пред публика своите визии в областта на интелигентната свързаност и потенциала за индивидуалната мобилност на бъдещето, която тя открива. Представянето в Лас Вегас е фокусирано върху BMW Vision iNEXT като поглед към бъдещето на радостта от шофирането и върху BMW Intelligent Personal Assistant, който като

BMW Group представя на изложението за потребителска електроника CES 2019 пред публика своите визии в областта на интелигентната свързаност и потенциала за индивидуалната мобилност на бъдещето, която тя открива. Представянето в Лас Вегас е фокусирано върху BMW Vision iNEXT като поглед към бъдещето на радостта от шофирането и върху BMW Intelligent Personal Assistant, който като автомобилен експерт и душа на BMW е и централният елемент на взаимодействието между водача, неговият дигитален жизнен свят и неговия автомобил.

BMW Vision iNEXT е визуалният акцент на щанда на изложението, на който освен това посетителите могат да се насладят на принципа на оформление на интериора като „My Favorite Space“ с хармонични, естествени повърхности и невидимо интегрирани технологии. Чрез тази високотехнологична Mixed-Reality визуализация се създава виртуално усещане за бъдещото изживяване при шофиране на BMW Vision iNEXT.

BMW Vision iNEXT съчетава иновативния си дизайн с дефинираните от стратегията NUMBER ONE > NEXT бъдещи полета за работа Автоматизирано шофиране, Свързаност, Електрификация и Услуги (D+ACES) и с това дава отговор на въпроса: „Как ще изглежда един автомобил, който вече не трябва да бъде управляван – но може?“ В зависимост от желанията неговият интериор е място за разпускане, за взаимодействие, развлечение или концентрация. В съответствие с това интериорът наподобява модерно обзаведено, уютно „жизнено пространство“ на четири колела – новото „любимо място“. За това до голяма степен допринася новият дизайнерски принцип наречен „Shy Tech“.

За да се запази висококачественият, уютен характер на задната част и за да може фокусът да се измести върху хората, интелигентната технология на уредите за управление е интегрирана невидимо. Те излизат на преден план и могат да бъдат ползвани едва тогава, когато водачът и неговите спътници пожелаят. На CES принципът на „Shy Tech“ и вградените в BMW Vision iNEXT технологии ще бъдат онагледени за посетителите с два други експоната. BMW Vision iNEXT е едновременно интегрирана съставна част от дигиталния свят и е свързан напълно с гамата от Smart Devices, Smart Home и дигитални услуги.

BMW Group поема по визионерски пътища и при оформлението на щанда си на Consumer Electronics Show (CES) 2019. Още в предната зона посетителите биват поздравени от BMW Intelligent Personal Assistant. Той ги превежда през подобната на градина входна зона с живописни пейзажи с пътеки, които привличат вниманието със звуци и светлини, към един необикновен свят на изживяванията.

По пътя към изложбената площ са възможни различни взаимодействия с личните асистенти. На интерактивна стена се изобразяват информации за най-новите дигитални услуги на BMW Connected и BMW ConnectedDrive, като се набляга на „Making the most of my vehicle“ и „making the most of my driving time“.

Освен това има възможност за индивидуални тестове на визионерските примери за приложение на „Shy Tech“ концепцията – дадена технология, се появява на преден план и може да бъде ползвана едва когато посетителят се нуждае от нея и взаимодейства с нея. Централният елемент при обиколката на изложбената площ е BMW Vision iNEXT.

Новият BMW i език на формите с характерни линии и ясни форми е демонстриран ефектно чрез повтарящи се дневни и нощни визуализации. С помощта на Mixed-Reality изживяване посетителите могат да предприемат и виртуално пътуване с BMW Vision iNEXT. С помощта на очила за виртуална реалност се осигурява визуално, акустично, както и в комбинация с допълнителни външни дразнители тактилно изживяване на едно изключително близко до реалността изживяване на радостта от шофирането в бъдещето.

Във външната зона на изложението BMW и BMW Motorrad осигуряват две напълно различни и по собствен начин въодушевяващи изживявания при шофиране. Като доказателство за високата компетентност на BMW Group в областта на автоматизираното шофиране на CES 2019 BMW Motorrad представя един впечатляващ опитен изследователски прототип.

Автоматично движещото се BMW R 1200 GS може самостоятелно да потегля, да ускорява, да взима завои и след това да спира. Разработката на изпитателния прототип е насочена към използване на натрупания опит за динамичните процеси при шофиране, за да може в бъдеще водачите да получават подкрепа при разпознаване на опасни ситуации, както и при справянето със сложни ситуации на пътя. Така например със задълбочените си познания за идеалната линия и перфектния наклон в завоите, най-подходящата точка за спиране и оптимизираното по отношение на сцеплението ускорение автономно движещият се мотоциклет може да помогне на водача за постоянно подобряване на уменията му.

Няколко седмици след световната премиера на BMW X7 в Лос Анджелис посетителите на CES 2019 за пръв път ще имат възможност да се повозят в най-новия член на семейството BMW X. Посетителите ще могат да се насладят не само на ексклузивността и пространствения комфорт на модела от луксозния клас, защото богатото на изживявания пътуване преминава през взискателна офроуд отсечка. Там BMW X7 ще може категорично да докаже пъргавите и гъвкави динамични характеристики на един Sports Activity Vehicle (SAV).

Базираният на BMW Vision iNEXT сериен автомобил ще бъде произвеждан от 2021 година като нов технологичен флагман на марката. На CES 2019 с помощта на високотехнологична Mixed-Reality симулация за пръв път на посетителите ще бъде дадена възможност да седнат в BMW Vision iNEXT и да предприемат едно виртуално, напълно свързано и автономно шофиране. Това Mixed Reality изживяване онагледява множеството аспекти, с които BMW Vision iNEXT позволява да погледнем към мобилността на бъдещето.

Целта на тази визуализация на бъдещето, е посетителите да могат да усетят изживяванията при пътуването с BMW iNEXT, да планират деня си оптимално и да ползват ефективно времето по време на пътуване – независимо дали за работа, разпускане или за комуникация с приятели. При него фокусът е поставен върху пълната свързаност на автомобила с дигиталния жизнен свят на клиентите. Възможностите на автомобила и на BMW Intelligent Personal Assistant създават едно пълноценно изживяване от мобилността, без никакъв стрес, адаптирано предвиждащо към съответната ситуация.

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт