728 x 90

Женева 2020: Pagani ще представи хиперколата Imola с 800 к.с.

Компанията Pagani показа своя нов хиперкар Imola. Колата е кръстена в чест на легендарната писта "Енцо и Дино Ферари", която е разположена край италианския град Имола. Pagani Imola е построен върху базата на супермодела Huayra и се задвижва от 6,0-литров V12 от Mercedes-AMG за 827 к.с. – с 36 к.с. повече, отколкото от топ версията

Компанията Pagani показа своя нов хиперкар Imola. Колата е кръстена в чест на легендарната писта "Енцо и Дино Ферари", която е разположена край италианския град Имола.

Pagani Imola е построен върху базата на супермодела Huayra и се задвижва от 6,0-литров V12 от Mercedes-AMG за 827 к.с. – с 36 к.с. повече, отколкото от топ версията на "донора". Максималният въртящ момент е 1100 Нм. В комплектацията на мотора влиза 7-степенна скоростна кутия Xtrac с един съединител и електромеханичен диференциал.

Pagani Imola има усъвършенствана аеродинамика. Основателят и главен дизайнер на Pagani Automobili, Хорацио Пагани, заяви, че "всички детайли като перки, крила и дефлектори може да не добавят елегантност на колата, но основното е да се повиши нейната ефективност, да се подобри времето за обиколка, лекотата на шофиране и най-вече безопасността".

Хиперкарът също така има електронно контролирана система за активни амортисьори на всяко колело. Централното звено, което отговаря за активната аеродинамика, регулира функциите на двигателя, диференциала, превключването на предавките и окачването – колата е започнала по-бързо да реагира както на условията на движение, така и на командите на шофьора.

В основата на Pagani Imola е монококът Carbo-Titanium HP62 G2. Плюс шасито на Carbo-Triax HP62 с предни и задни тръбни стоманени подрамки. Хиперкарът е получил повече от 770 нови ковани части от алуминий, титан и хром-молибденова стомана, благодарение на което тежи само 1246 кг. Обърнете внимание, че 5 кг са загубени поради иновативната схема на боя на Acquarello Light, която използва по-малко боя, като същевременно поддържа наситеността на цвета, дълбочината и блясъка.

Освен това, Pagani Imola има модернизирани спирачки Brembo – предни шестбутални 398х36 мм и задни четирибутални 380х44 мм. Джантите са 20-цолови отпред и 21-цолови отзад. Гумите в хиперколата са от компанията Pirelli – специално създадени от Trofeo R, способни да издържат странични ускорения и надлъжно забавяне до 2,2 g.

Новият италиански суперавтомобил ще бъде представен официално следващия месец на Автосалон Женева 2020. Общо ще бъдат построени пет екземпляра Pagani Imola, които вече са продадени на единична цена от €5 милиона.

 

Свързани публикации

Оставете коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

Най-нови

AUTOCLUB.BG във Facebook

Facebook Pagelike Widget

Спорт