728 x 90

Manhart направиха чудовище с 500 к.с. от Cupra Formentor

    С помощта на чиптунинг специалистите от Manhart увеличават мощността на петцилиндровия двигател в испанския кросоувър до 490 к.с. Предстоят обаче още етапи на надграждане. Фирмата Manhart от Вупертал добавя към своята гама модели на Cupra. Като начало на работата с испанската марка, Manhart се фокусира върху Formentor VZ5 със страховит петцилиндров двигател. 490 к.с. от

    С помощта на чиптунинг специалистите от Manhart увеличават мощността на петцилиндровия двигател в испанския кросоувър до 490 к.с. Предстоят обаче още етапи на надграждане.

    Фирмата Manhart от Вупертал добавя към своята гама модели на Cupra. Като начало на работата с испанската марка, Manhart се фокусира върху Formentor VZ5 със страховит петцилиндров двигател.

    490 к.с. от първия опит

    Под влияние променени алгоритми за запалването, впръскването и налягането на принудителното пълнене в допълнителния блок за управление на на двигателя, мощността нараства от серийните 390 на 490 к.с. Електрониката увеличава и максималния въртящ момент на 2,5-литровия мотр от 490 на 630 Нм. При желание изпускателната уредба може да се редуцира – но само в количествено отношение. Предлаганата от Manhart Slip On ауспухова система с управление на клапите осигурява подобрен звук за петцилиндровия двигател, но само с две вместо със стандартните четири крайни тръби. В замяна на това те се предлагат във формат XXL с титановосив външен вид.

    Сериозни промени още от начало

    По-късите пружини на окачването от H&R снижават каросерията с 35 мм отпред и с 30 мм отзад, а с това и центъра на тежестта. Така се подсобрява възможната странична динамика. Новите колела са задължителни – дори и при първото ниво на доработка. Тук Manhart залага на 9х20-цолови джанти Concave One от собствената си гама, върху които са монтирани гуми с размер 255/35. Комплектът стикери с характерния за Manhart дизайн допълва стартовия пакет.

    В Manhart знаят, че петцилиндровият двигател крие още по-голям потенциал. Ето защо те вече работят по втори етап на тунинга. В допълнение към модифицираната система за управление на двигателя той ще включва нов интеркулер и промени във всмукателния тракт. Така би трябвало лесно да бъде премината границата от 500 к.с.

    Свързани публикации

    Оставете коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *

    Най-нови

    AUTOCLUB.BG във Facebook

    Facebook Pagelike Widget

    Спорт