Към днешна дата, Mazda6 се конкурира в европейския D-сегмент с автомобили като Volkswagen Passat, Ford Mondeo и Skoda Superb. Всички те се базират на платформа с предно предаване и предлагат опционално 4х4 системи. Японците обмислят пълна трансформация за своя представител в класа като нов репортаж от Car and Driver съобщава за потенциална платформа със задно
Към днешна дата, Mazda6 се конкурира в европейския D-сегмент с автомобили като Volkswagen Passat, Ford Mondeo и Skoda Superb. Всички те се базират на платформа с предно предаване и предлагат опционално 4х4 системи.
Японците обмислят пълна трансформация за своя представител в класа като нов репортаж от Car and Driver съобщава за потенциална платформа със задно предаване и 6-цилиндрови редови агрегати.
Подобни слухове се появиха за първи път още през миналата година, а сега изтеклата информация се препокрива със спекулациите от 2019 г.
Предварителните данни сочат за наличието на редови "шестаци" на бензин и дизел, а не е изключено в гамата да присъства и електрифицирана версия. По груби и предварителни очаквания, най-мощната версия ще има около 350 к.с.
Интересното е, че американското онлайн издание също така твърди, че ни очаква и версия с две врати. Дали тя ще бъде част от семейството на Mazda6 или ще получи собствено име, предстои да стане ясно.
Първи анализи на специалисти сочат, че Mazda ще се цели в производители като BMW, Mercedes и Volvo. Това означава, че Mazda6 ще дръпне нагоре ценово и ще се приближи до модели като 3-та Серия и C-Class.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *