Повече от 5000 деца на възраст до 16 години от 80 различни страни се включиха в дизайнерския конкурс на Rolls-Royce по-рано тази година. Британската марка разпространи и снимки на два от най-впечатляващите проекти преди няколко седмици, а сега е готова и с рендъри, базирани на част от рисунките. Дизайнерите на фирмата са развили идеите на
Повече от 5000 деца на възраст до 16 години от 80 различни страни се включиха в дизайнерския конкурс на Rolls-Royce по-рано тази година. Британската марка разпространи и снимки на два от най-впечатляващите проекти преди няколко седмици, а сега е готова и с рендъри, базирани на част от рисунките.
Дизайнерите на фирмата са развили идеите на малките деца, като са спазили всички станали вече традиционни похвати в автомобилната индустрия. Някои от идеите са наистина фантастични и са преобразени в професионални скици от хора в марката.
Гевин Хартли, ръководител на Bespoke Design, Rolls-Royce Motor Cars, който ще избира победителите заедно с членовете на неговия екип, коментира: „Ние бяхме абсолютно впечатлени от международния отзвук на нашия конкурс за млади дизайнери. И не само броят на публикациите ни впечатли – качеството на детските дизайни е потресаващо, показва невероятно въображение, креативност и усет. Искахме да дадем възможност на децата да пуснат въображението си да тече свободно. Те отговориха великолепно – и ни поставиха изключително трудна задача да изберем нашия списък с победители.“
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *