Нов и доста любопитен стартъп от Македония стъпи на българския пазар. Става дума за фирмата PowerAD, която предлага иновативна платформа за рекламодатели и потребители, които да изкарват пари чрез собствените си автомобили. Най-общо казано, платформата ви предоставя реклама, която поставяте върху колата си. Съществуват няколко нива на покритие, които носят съответно различни приходи. С помощта
Нов и доста любопитен стартъп от Македония стъпи на българския пазар. Става дума за фирмата PowerAD, която предлага иновативна платформа за рекламодатели и потребители, които да изкарват пари чрез собствените си автомобили.
Най-общо казано, платформата ви предоставя реклама, която поставяте върху колата си. Съществуват няколко нива на покритие, които носят съответно различни приходи.
С помощта на специално приложение в телефоните си и QR код, собствениците на коли отчитат изминатите километри, престой на паркинг и полезно време ефективна реклама 24 часа в денонощието.
Всички желаещи собственици на автомобили да участват в платформата преминават през едномесечен тестов период, преди да подпишат договор.
Проектът вече успешно работи в Полша, Македония и Сърбия. През април ще стартира официално и у нас, като цената на 1 изминат километър ще се заплаща по 0.20 евро цента или приблизително 0.40 лв. Сред първите клиенти са рекламни агенции, фирми с автопаркове с над 50 небрандирани автомобили и студенти, решили да припечелват със собствените си возила.
„Времето на статичната външна реклама отминава," коментира македонският софтуерен инженер и собственик на компанията Петър Христов. " Нашите реклами се движат и от това всеки може да печели пари.“
Повече информация можете да откриете на сайта на PowerAD.
Оставете коментар
Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителни полета са маркирани с *